Hvor vanlig er det og ikke få orgasme?

Hadde egentlig ikke tenkt å dele noe i denne tråden, pga jeg følte det ble for personlig. Men så ombestemte jeg meg. Hvorfor skal man ikke snakke åpent, tenkte jeg.. Så:

Jeg er en av de som aldri kommer under samleie. Aldri. Vært gift i 8 år. Uansett hva jeg gjør, så går det bare ikke.. Dere som sier at det er lett, dere blir jeg litt misunnelig på, det må jo være helt fantastisk å ha det sånn:p

Last edited:
Jeg må stimulere klitt selv eller partner må jobbe med både fingre og tunge for å gi meg orgasme, mulig vi finner bedre måter med årene med det har funket til nå, da får jeg hvertfall orgasme hver gang vi har sex:)

Med eksen min (da var jeg bare 16 år) faket jeg i 2 år fordi jeg trodde det var helt normalt å ikke komme, så jeg følte meg veldig utilpass om jeg ikke faket haha. Det resulterte jo i at fyren fikk DET egoet og skreiv faktisk på en sånn ask.fm(?) bruker at han syntest det var såå enkelt å få jenter til å komme:hilarious: Jeg ler av det, fordi dusten var en skikkelig drittsekk og var utro, så da får han leve i god tro. Jeg tviler sterkt på at den sexen vi hadde den gang noen gang kan føre til orgasme, så får håpe for hans del at han har lært seg et par triks eller 10:D

Aner ingenting om hvor vanlig det er , men får orgasme ved vanlig sex med mannen. Enda fortere og lettere etter barn :p

kun 10% av kvinner får vaginal orgasme har jeg lest, resten av de 90 % må stimulere klitten i tillegg.
Jeg er dessverre ikke en av de 10% men skulle ønske det :-P

Men ja jeg synes å ha seg uten å komme er litt sånnn terningkast 3.. føler meg snytt...gøy men ikke langtifra så gøy så det kunne ha vært :-P

Back
Topp