Hvor vanlig er det å få positivt resultat tidlig?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg ser mange tester allerede 7 DPO, er ikke det fryktelig tidlig?
Er det mulig å få positivt så raskt ?
Hvor tidlig har du opplevd å få positivt resultat?
 
Jeg har fått positiv 12 dpo første gang og 13 dpo andre gang. Men jeg starter å teste ved 7-8 dpo alikavell [emoji23][emoji23]
 
Jeg har fått positiv 12 dpo første gang og 13 dpo andre gang. Men jeg starter å teste ved 7-8 dpo alikavell [emoji23][emoji23]
Ja det kommer jeg til å gjøre vertfall
Fikk supersvak positiv 8-9 DPO forrige gang og klarer nok ikke la være denne gangen heller
 
Kommer an på hvor sensitiv testen er, hvor raskt hcg stiger (individuelt), hvor foregget fester seg, og om man er sikker på befruktningsdagen (el kan ha vært tidligere)
 
Jeg starter idiotisk tidlig med testingen. Blir ganske så oppgitt over meg selv til tider :p
 
Samme her. Er kun min 2 pp og forrige fikk jeg positiv ganske tidlig og er så spent denne gangen....dagene går evig seint

Ja, det er snakk om at timene og sekundene tikker avgårde.burde være flinkere til å ta vare på tiden og leve. Ikke bare vente på positiv test
 
Jeg har opplevd å kunne se noe svakt omtrent skyggestrek 6-7 dpo, men som regel får jeg positiv 8-10 dpo
 
Jeg trodde jeg testet 16DPO men etter TUL viste det seg at jeg hadde testet 9 DPO :hilarious:
Jeg fikk ganske tydelig strek og så jeg tipper kroppen min produserer hcg ganske raskt :)
 
Skal teste i morgen (tror ikke jeg klarer å vente lenger), blir 12 DPO da. Har ventet i evigheter på tante rød etter at jeg fjernet hormonspiral i høst, endelig kom den så prøvinga kunne begynne! :smiley-bounce016
 
Oii det var tidlig ! ☺️
Ja, det er en del som får så tidlig virker det som her på forumet, men tror egentlig det er mer vanlig med litt senere. Fikk positiv digital 9 dpo nå
 
Lykke til
 
Back
Topp