Bar inn en pose med ved,var litt tungt men er vant til det, MEN nå ligger jeg med stikkinger og murringer :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bar inn en pose med ved,var litt tungt men er vant til det, MEN nå ligger jeg med stikkinger og murringer :/
Kan det være ligamentsmerter? Skal vel egentligt kunne bære en god del? Jeg jobber så sykehjem og forflytter mennesker i alle str, og legen har ikke sagt jeg ikke kunne det. Håper smertene går snart over
Hvis du i utgangspunktet et veltrent er det nok andre regler som gjelder.12 kg...???? oida... løftet 40kg strakmarksløft på trening forrige uke... (regner det som lett i forhold til hva jeg vanligvis løfter...)..hmm.. men merket ikke noe ubehag av det hverken under eller etter trening..
Da er du jo sterk, så tror det er det som teller. Men hvis du kjenner smerter i livmora er det nok lurt å roe det ned.Haha..veltrent og veltrent. Jeg er godt overvektig, men trener 2 ganger i uka med PT, så jeg er ganske sterk selv om man ikke ser det på meg...
Er nødt til å trene for å holde ryggen i sjakk, datt ned trappa for noen å siden og ble prolapsoperert etter det.
12 kg...???? oida... løftet 40kg strakmarksløft på trening forrige uke... (regner det som lett i forhold til hva jeg vanligvis løfter...)..hmm.. men merket ikke noe ubehag av det hverken under eller etter trening..
Ikke bekymre deg for det. Jeg løfter fortsatt 100kg i markløft og 80kg i knebøy og er 15+4. Jeg er PT, og aktiv ishockeyspiller. De 12 kiloene er snakk om impulsive løft uten teknikk. Kommer ikke til å la være og løfte tungt selvom jeg er gravid, bare tilpasse tyngden til kroppen
går vel litt mer på det at man ikke skal begynne å ta tyngre løft enn det man er vant med og trener man så bør man gjerne ikke satse på nye rekorder iløpet av svangerskapet Men er bare til å lytte til kroppen
Så deilig å høre! Trener med PT, har begynt å sniffe på 80kg markløft etter å ha trent opp styrke i hendene med farmers walk
Hva tror du om beinpress i maskin? Forsøker å slå rekorden min der og. (Ligger på 240 +53kg) Har ikke turt siden jeg ble gravid. Spenner jo mage veldig ved slike tyngder..
Er vant med å bære ved inn men var litt vondt :/
Da får du ta det som ett tegn på at du gjerne ikke bør bære så masse, må vet jeg ikke når på dag du bærte, men jeg kjenner mer ømmhet og smerte om jeg gjør noe tungt på kvelden.