Hvor trener dere?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Det er jo så mange forskjellige treningssentre rundt om, hvor trener du og hvorfor?

Skal på prøve time på Family sportsclub i morra kl 13..fikk prisliste og fy fader for noen priser 519,- for gull medlemskapet...vet jo det er verdt pengene men det er fortsatt mye hver eneste mnd i 12 mnd!

Da fikk man 25% på g sport hele tiden, 15% i skobutikken og masse andre butikker på kjøpesentrene i byen og det er jo digg da

Var støttemedlem på SATS i mange år. Det gadd jeg ikke lenger! Flink i perioder, og særlig de gangene jeg nettopp melder meg inn (har vært medlem der i flere perioder), men det varer ikke, så nå gidder jeg ikke mer.

Jeg prøver i steden å være flink til å gå tur (går i steden for å ta bilen til togstasjonen når jeg skal til jobb), går i butikken hvis jeg ikke skal handle altfor mye, går til barnehagen, går når jeg skal møte venninner ute, og prøver å få til å gå tur (i raskt tempo) de dagene jeg er hjemme fra jobb. Prøver også å få til litt situps og rockering hjemme (bare ikke nå som jeg er gravid) For meg blir det mer trening ut av dette, enn et par intense økter på treningssenter i ny og ne! Men all ære til de som klarer å sette av tid (og lyst og ork!) til å trene slik at det blir verdt pengene!

Ja jeg har også vært støttemedlem flere ganger..men nå som jeg er arb ledig og bare sitter hjemme og trøstespiser og trenger å kvitte meg med 25-30 kilo så MÅ jeg bare begynne å trene..gå turer er bare ikke nok og det sklir alltid ut etter kort tid!

LittleMonkey skrev:
Jeg trener sofasliting. 

Sikkert en trygg og rimelig løsning men det har jeg gjort så lenge nå så på tide med miljø forandring

var støttemedlem på Avancia så og si hele 2011, så når kontrakten min gikk ut i januar nå, byttet jeg til Fresh Fitness... Det er billig (199,- i mnd og ingen bindingstid) men ulempen er ingen saltimer men så lenge man trener på apparater/tredemølle osv selv så er det et helt greit tilbud. Det passer meg og min treningsstil. Eneste jeg savner med Avancia er spinningtimene og badstuen

Trener på det lokale senteret her, koster rett i underkant av 400kr, trener spinning 3-4 ganger i uken, styrke 2-3 ganger i uken...
Fryser medlemskapet om sommeren, for da er det trening ute (sykkel på landevei og terrengsykling) så er det inn igjen på høsten.

Jeg trener på spenst. Ca 480 kr i måneden og verdt hver krone:) Jeg elsker saltimer, som zumba og step, så jeg må være tilknyttet et treningssenter med gode saltilbud. Jeg liker ikke å trene på apparater.

Fresh Fitness... du burde sjekke om de har et treningssenter nær deg.... veldig billig,kun 199 i mnd... og man kan melde seg ut når man vil...altså ikke 12 mnd bindingstid... genialt!!!

Jeg jogger ute i nærområdet og trener vekter, sit-ups, rygg og rumpe hjemme;) Det er helt gratis:)

Hjemme etter Jillian Michaels mange treningsvideoer. Tok av en ca 15 kg på 4-5 mnd og forandret kroppen totalt. Er gravid med tvillinger uke 30 nå så akkuratt nå er det bare litt vekter og vanntrening en gang i uka... Men gleder meg til å trene hardt igjen! Og Jillian er hard core trening! Har tidligere trent på SATS og vært støttemedlem på elexia. Hjemme funker best for meg!

Jeg trener 2/3 dager i uka på et treningssenter som kalles Tau Fysikalske, grunnen for navnet er at det er fysioterapeuter som styrer stedet, men det er åpent for alle som ønsker å bruke det. En stor bonus er at det er superbillig å tegne et abbonement der for å trene hvor mye du vil, det koster 1200kr i året, altså 100kr mnd.

Den hovedsaklige grunnen til at jeg trener er fordi jeg har medfødt hoftedysplasi som medfører skeivheter og smerter i det meste av kroppen, så jeg får gratis behandlingstimer og trening der pga at det er medfødt. Jeg er nødt for å trene regelmessig hele livet for å forebygge større utvikling (selv om det vil komme uanz med tiden, men jeg bare utsetter det m/trening).
Og nå som vi planlegger baby gjør jeg alt for å utruste meg til å bli mor m/ansvaret som følger med.. forhåpentligvis med en kropp som fungerer nok til å hygge meg med ungen hver dag.

Ute i frisk luft :)
Liker ikke så godt å trene inne på et svettet treningstudio, syns det er mye bedre å ta meg en joggetur/sykkeltur eller gåtur ute i frisk luft og litt styrketrening hjemme :)

Back
Topp