Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Traff min på spray chatten. Snakket sammen 10 dager uten søvn nesten. Og så møtte vi hverandre. Og siden har vi vært sammen. Og det var 11.11.03. Vi er nå gift og venter en liten gutt i april[:)][:)]
Jeg traff samboeren på bursdagen til ei venninne av meg for to år siden og siden har vi vært sammen!Nå har vi hus,to hunder og venter en liten baby![:D]
Jeg traff min mann på en kristen chatte kanal.. Vi møttes en gang... holdt kontakten, men ble ikke sammen før 1 1\2 år etter..
Nå er vi lykkelig gift og venter førstemann[:)]
jeg traff min kjære for aller første gang på fest.så fikk han tak i nummeret mitt å ringte meg kveldene etter.Ganske sjenert var vi begge i telefonen,men vi planla å møtes[;)]
så det ble noen øl og noen herlige samtaler[:)] Dette var skikkelig spennende,syns han var så utrolig kjekk,så dere kan tro jeg brukte laaaaang tid på badet før vi møttes[;)]
Er sååå morsomt å lese historiene deres... og jeg blir så gla på vegne av de som møttes vi internett, det viser bare at det faktisk funker det også, hører jo så mye dritt om slike chatterom.... men jeg kjenner også flere som har funnet "love of their life" der! [;)]
Jeg møtte min kjære for 8 år sia, på en "råneplass" der alle med mopeder pleide å henge.... hehehehe...harry? neeeei....
Jeg traff Kim når jeg var på skoletur til tr.heim faktisk.. Så holdt vi kontakten.....han fikk faktisk ei tlf refning på 20000 kr på 2 mndr[8|]!!!!!!!!!!...................hehe[:D]
Og her sitter vi idag 6 år senere med verdens søteste lille datter på 5 mndr og planlegger å gifte oss[8D]
jeg traff mannen min på en festival for 5 år siden[:)] vi falt ganske så pladask, men det ble mye knøl. så vi ble ikke sammen før 2 år senere...gifta oss 1 1/2 år etter det og er sååå lykkelige[:)]
og vi venter vårt første barn i august, hvis alt går som det skal.
Jeg svarte på en kontaktannonse. Det var i januar 2001. Men det var ikke Kenneth, men en kamerat av han som jeg skrev til. Det ble ikke noe mellom oss. Så ringte han meg, en kveld første helgen i mars og sa at han hadde en kamerat som var desperat etter dame og han sa det samme om meg til Kenneth. Den første uken snakket vi mye på telefon, bla faktisk 10 timer over to netter. Det var da vi ble virkelig kjent med hverandre. Traff han dagen etter, 12. mars. Da ble vi sammen. Ble fort gravid. Fikk termin utifra mensen som begynte dagen før jeg traff han. Og siden har det gått slag i slag.