Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Leste profilen hans på MSN i september 2003 - møttes "live" OG ble sammen i november 2003
Forlova i mai 2004 - gift i oktober 2004 - gravid i april 2005 - termin i januar 2006[:D]
Går slag i slag her[;)] ingen vits å vente når en VET at dette varer livet ut [;)]
Han sjekket meg opp på nachspiel!
Hverken jeg eller han bruker å dra på etterpåfest, men den kvelden gjorde vi begge det og havnet på samme plass!
Skjebnen! [:D]
[:D]Sjekket opp verdens kjekkeste mann på en luguber ølbule i Oslo høsten 1990....
Flyttet sammen dagen etter, kjent hverandre i 8 timer, så vi tok en sjanse begge to!
Vi skulle bare bo sammen så lenge vi hadde det gøy vi..... Det fantastiske er at vi har det gøy ennå,etter 15 år. Som en annen sa her inne "Det er ingen vits i å vente,når du finner den som er din!"[:D]
jeg møtte samboeren min for første gang på ett virkelig seint nachspiel..det var den første festen jeg var på etter at jeg flyttet til ålesund.syns han var litt "skummel" til å bynne med men så viste det seg at han bare er en liten pus[:D].var sammen med en annen type da,men avsluttet det forholdet ganske kjapt ( han bodde tross alt i statene).snart 6 år etter så sitter vi med med rekkehus og en liten gutt på vei..og vi gleder oss!!![:D]
Jeg havnet på nachspiel hjemme han en fredagskveld....
Det endte opp med at vi var med hverandre hele helgen [:)]
Vi er barndomskjærester, så vi kjente hverandre litt fra
før. Vi ble sammen aug 04, og nå venter vi vårt
kjærlighetsbarn i mars [:)]
Traff hverandre gjennom en felles kamerat nyttårsaften for to år siden. Ble noen fester på vinteren etter det der vi bare var venner, men på påskeaften sa det PANG.
Flyttet sammen ca 14 mnd etter det, og gravid 4 mnd etter det igjen. Ikke lenge til vi feirer 2 års dag nå [:D][:D][:D]
Vi møttes for første gang på hurtigruta i november 04 når jeg og ei venninne skulle besøke bestefaren min.. Hun kjente han fra før.. Vi sjarmerte hverandre i senk, men var dessverre opptatt i forferdelige forhold begge to.. Etter å ha blitt bedre kjent fant vi ut at vi skulle satse på hverandre i stede.. 14 januar 05 ble vi sammen og 31 januar 06 ventes vårt høyst velkomne barn[:)]
Jeg traff kjæresten min på en fabrikk tråler (fiskebåt) et sted ute i atlanteren mitt mellom Grønnland og Island[:D]. Han jobba på dekk, og jeg var forpleiningsassistent. Siden det var dårlig fiske hadde vi myyyyye skravle tid... Og etter noen uker flyttet han inn på lugaren min... Og siden har vi bodd sammen. Etter tre mnd på båten flytta jeg til tromsø fra familie og venner i oslo. Og et par mnd senere er jeg gravid!
Gleder oss masse til babyen kommer begge to!!![:)]
mannen min kommer frå same plassen som meg,vi treftes skikkeleg på 17 mai fest,men hadde da vissta om kvarandre vel 1 års tid..Da prøvde grisen å sjekke meg på ein privatfest hos felles kjente..han er 10 år eldre enn meg!!! Eg tykte da han var gammel.....[;)]. Men idag er han det beste som har hendt meg utenom datteren vår da!!!hehe
Traff min hos en felles venninne. Etter det ba han meg ut på date i parken med vin og mat. Har vært sammen i snart 3 år, gifter oss etter at barnet er født og jeg passer i en brudekjole. [:D]
Jeg møtte også mannen min på internett - men det var ikke via noe sjekkegreier da... vi ble kjent på ett forum for 4,5 år siden... begynnte å snakke sammen på msn og 4 mnd senere fløy jeg over atlanteren for å møte ham [:D] Nå har vi vært gift i 3 år.
vi møttes på hyttetur i mars 2003....jeg var med ei venninne som lånte hytta til besteforeldra hennes..og hu kjente altså min nåværende samboer,som også skulle på samme hyttetur.og sånn ble vi et par:)
og to år etter fikk vi marcus:)