Hvor trøtt er det vanlig å være, liksom?

Lenateacup

Glad i forumet
Dette er andre barnet mitt, men jeg har aldri i mitt liv kjent på en slik konstant trøtthet! Jeg sovner på sofaen om morgenen, sover mens vesla på 14 mnd sover, sover fra hun leveres i bhg(50% plass) og til hun skal hentes, sovner tidlig på kvelden, kan sovne rett opp og ned i sofaen/bilen/mens jeg venter på noe. Jeg mistenker derfor en form for vitamin/mineralmangel og skal ringe idag for å få time til å få det sjekket. Men så tenker jeg også at kanskje det er sånn det pleier å være? Noen med litt lik erfaring som har hatt god effekt av kosttilskudd?

Det er ganske vanlig å være fryktelig trett, særlig i begynnelsen av svangerskapet.
Man vet ikke helt hvorfor, men man tenker at det er svært energikrevende å lage et nytt menneske - og det er mye som skjer sånn helt i begynnelsen. Du kan lese mer om tretthet i svangerskapet her.

Dersom du mistenker at trettheten likevel kan være noe mer, som vitaminmangel, så tenker jeg at du gjør som du har planlagt - får en time hos legen til en sjekk :) Lykke til!

Jeg sliter med akurat d samme. Jeg var på tirsdag hos legen for å sjekke alt av blod prøver for «hallo «noe må jo mangle, men nei da alt var som d skulle..

Sånn har jeg vært i alle mine svangerskap, så også i dette.

Jeg er og fryktelig trøtt! Gjesper i ett sett, spesielt på jobb[emoji85]

Det høres ut som at du er over gjennomsnittet trøtt ja! Sikkert lurt å sjekke opp i det :)
Jeg er trøtt og trenger en time powernap + legge meg tidlig og så lenge jeg tar det litt med ro ellers så går det greit :) er 4+3 :)

Tusen takk for svar! Jeg fikk tatt blodprøver og legen nevnte den mulige årsaken: jeg har ei på bare litt over 1 år som ikke sover natta gjennom enda og i tillegg har ekstra oppvåkninger pga hun er forkjølet! Og 7 timer urolig søvn kan rett og slett ikke sammenlignes med 7 timer sammenhengende søvn. Logisk!! [emoji14]

Tusen takk for svar! Jeg fikk tatt blodprøver og legen nevnte den mulige årsaken: jeg har ei på bare litt over 1 år som ikke sover natta gjennom enda og i tillegg har ekstra oppvåkninger pga hun er forkjølet! Og 7 timer urolig søvn kan rett og slett ikke sammenlignes med 7 timer sammenhengende søvn. Logisk!! [emoji14]
Samme her . Skiftjobbing oh en frk på 2 år som hoster halve natta som regel kommer tuslende inn til oss. Og klokka mi har ringt 04.30 denne uka. Trøtt , sliten og helt ubrukelig til noe [emoji16]

Samme her . Skiftjobbing oh en frk på 2 år som hoster halve natta som regel kommer tuslende inn til oss. Og klokka mi har ringt 04.30 denne uka. Trøtt , sliten og helt ubrukelig til noe [emoji16]
Ja, det er nok der det hele ligger, vi får prøve å finne tid til en liten lur innimellom! Men det er ikke så lett [emoji14]

Ja, det er nok der det hele ligger, vi får prøve å finne tid til en liten lur innimellom! Men det er ikke så lett [emoji14]
Fikk legge meg en time på senga etter jobb men sovnet 2 timer på sofaen når hu vår lagt... nå håper jeg bare ikke har ødelagt for nattesøvnen

Back
Topp