Hvor tidlig?

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Begynte dere å få maserier??
Har hatt en del annerledes smerter enn kynnere nederst i magen, og lurer på om det kan være noe sånt som maserier.. Eller hva det nå heter.
Men er det for tidlig? eller kan dette stemme?

Håper noen har erfaring med dette [:)]

ORIGINAL: Bdancer

det er vel ikke alle som har det vel? har hørt om flere som har hatt det ved uke 32 så er godt mulig.

Nei, det er det sikkert ikke.
Men tenkte kanskje noen her ahr hatt det og kunne dele litt erfaringer[:)]

Hadde det fra uke 37-40+4 (fødte 40+5) [:D] Men hadde kynnere nesten hele svangerskapet, og ble sterkere rundt uke 30, som nå!

Begynte ganske tidlig med vonde kynnere, stikkende smerter oppe mellom bena[8D] hadde også ofte regelmessige kynnere og de på sykehuset var overbevist om at jeg ville føde før julaften..11 januar kom ho, da hadde jeg hatt 4 cm åpning en del dager[>:]

Ikke uvanlig med mye kynnere og mase/modnings rier[:)]

ORIGINAL: BollaOgRampen

Hadde det fra uke 37-40+4 (fødte 40+5) [:D] Men hadde kynnere nesten hele svangerskapet, og ble sterkere rundt uke 30, som nå!

Kjenner kynnerne har tatt seg opp skikkelig ja :/ Og så disse takene i nederst i magen, satser på at det er modningsporsessen [:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Begynte ganske tidlig med vonde kynnere, stikkende smerter oppe mellom bena[8D] hadde også ofte regelmessige kynnere og de på sykehuset var overbevist om at jeg ville føde før julaften..11 januar kom ho, da hadde jeg hatt 4 cm åpning en del dager[>:]

Ikke uvanlig med mye kynnere og mase/modnings rier[:)]

Huff, kjenner meg sååå godt igjen [:@] Er utrolig vondt og ubehagelig.
Heldigvis får du ikke gå mer enn en uke over tiden i trondheim, så han kommer heldigvis før julaften :D

Back
Topp