Hvor tidlig...

Jeg kjente liv relativt seint i følge hva jeg leste den gangen.. Jeg kjente ikke noe før i uke 24, men da var det virkelig ikke noe tvil, for da var det så tydelige spark at kjæresten kjente det på utsiden av magen også.

Du er uke 21. Hadde morkaka forran så alt ble veldig dempet pga det. Kjente generelt veldig lite liv hele veien pga det (hadde også en frøken som var veldig glad i å sove).

To dager etter OUL, i uke 18+noe. Hadde morkaka foran og sovebaby i magen :rolleyes: Håper på mer liv i magen denne gangen!

Rundt uke 17/18 kjente jeg sist. Spent på om jeg vil kjenne tidligere denne gangen :)

I uke 17/18, men var ikke sikker på at det var det det var før rundt uke 20 [emoji4]

Husker ikke når for det var lite spark. Jeg kjente mest hikking. Ho satt i sete og morkaka var foran. :)

Rundt uke 21 [emoji4]

Tidlig i uke 17 var det. Litt over en uke før oul

Uke 16 her og, håper det kommer like tidlig, hvis ikke tidligere denne gangen❤️❤️

Mener det var rundt uke 15-16 med begge. Var usikker med førstemann, men når den samme følelsen kom med nummer to skjønte jeg at det var bevegelser jeg kjente med begge to:) første gang jeg kjente det utenpå magen med førstemann var i uke 19-20, låg på ryggen med hendene på magen og kjente et veldig tydelig spark rett i hånda mi, tårene trillet av glede etterpå:Heartred

Uke 15. De første bevegelsene var som små bobler i magen. Lillemann var veldig aktiv i magen gjennom hele svangerskapet.

Husker ikke :woot: Men mener det ikke var så veldig tidlig. Rundt uke 20, hadde morkaka frem med andremann, så da gikk det lengre tid. Spent på denne gangen:joyful:

Back
Topp