Hvor tidlig?

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Jeg er en snik :) Og hiver inn et spørsmål til dere som nå nylig har testet positivt... (gratulerer masse til dere alle <3) Mitt spørsmål lyder som følger: Hvor tidlig testet dere positivt?? Dvs hvor mange dpo når testen viste positivt, og hadde dere noen negative tester først??

Negativ 7 dpo, svak positiv 8 dpo og positiv digital 9 dpo [emoji5]

Første testen tok jeg kvelden 9 DPO og testet svakt positivt. Testet ikke før så vet egentlig ikke tidlig jeg kunne fått positivt [emoji4]

3 dpo positiv
5 dpo positiv
7 dpo positiv

Jeg temper, og i følge appen hadde jeg positiv test 15DPO. I virkeligheten tror jeg EL var senere, og at jeg derfor var 13DPO ved første positive test :)

Testet negativt hver dag fra IKM fire dager tidligere.

2 dager på overtid fordi jeg gjenkjente kvalmen og murringene i lysken. Jeg var temmelig sikker allerede to dager før mensen uteble.

12 dpo. pleier ha lutealfase på 10 dager, noen ganger 8 og ganske mange ganger 9 dager, og noen få ganger på 11 dager. gikk og ventet på mensen hele tiden og følte jo jeg fikk den også. var så redd for negativ test igjen at jeg ikke turte teste flr 12 dpo. tydelig positiv.

Jeg testet positivt på IKM, 14-15 dpo. Negative tester helt frem til da, og bare svak positiv på IKM. Lykke til! :)

Jeg testet positivt på IKM, 14-15 dpo. Negative tester helt frem til da, og bare svak positiv på IKM. Lykke til! :)
takk <3 Helt ærlig blir jeg letter sjokka hvis jeg ikke er gravid!! Fikk følelsen av d i helgen da murringene startet ( 5 dager etter el). og ømme bryster. Pluss i går begynte bekkenet å tull!! typ, ikke som ved mensen, men værre! som ved graviditet... (hatt bekkenproblemer med alle 3)... sååå, er veldig spent!

• Liker
Reactions: HJT
Testet negativt 9dpo, veldig svakt positivt 10dpo [emoji4]

Svaak positiv på wondfo og positiv på babyplan 10 dpo :)

De rosa babyplan testene slo ut først og ga en klar strek i forhold til wondfo :P Så ingenting på testene før dette :)

takk for svar damer :D fikk tester i posten i dag, så brukte 1 på morgenurinen jeg tok vare på i dag tidlig :P kan bare så viiiiidt skimte en strek nr 2.. Må virkelig bruke godviljen for å se den! men har stor tro på at den vil bli sterkere de neste dagene... Er jo enda super tidlig, i å me at vi kun har kost oss 2 ganger rundt el, dvs lørdags og søndags kveld. (4/5.feb). Men kjenner igjen at kroppen virkelig prøver fortelle meg noe! natt nr 2 med søvn problemer! (hadde det slik da jeg gikk gravid med minstemann), får ikke håpe det betyr at det fortsetter slik! krysser fingrene for at jeg hopper inn til dere innen helgen er over ;) Vipper nok ned på 1/2. nov vil eg tro, men alle 3 er født innen termin eller før, så holder en fot her også event :D <3

Back
Topp