hvor tidlig

mammamaja

Elsker forumet
kan de begynne å sitte? er ikke det slik at man ikke skal belaste ryggen første månedene?

er det ikkje 3 mnd som er den gylne regelen?

3mnd kan de "sitte" i sportsvogn, men da på nederste hakket. De kan også sitte mer i vippestolen, og de holder hodet selv, så nakken/ryggen er sterkere.
Men, sitte helt for seg selv bør de ikke gjøre før de kan reise seg opp i sittende stilling selv. (de fleste rundt 6-7mnd) [:)]

Jo, jeg tror det er 3 mnd... hehe, så du bildet i ukens bilde? Det er bare en lekestol, og vi tullet bare med å sette hun oppi der, så du ikke tror vi lar hun sitte der til vanlig [;)]hihi...

ORIGINAL: jealie25

Jo, jeg tror det er 3 mnd... hehe, så du bildet i ukens bilde? Det er bare en lekestol, og vi tullet bare med å sette hun oppi der, så du ikke tror vi lar hun sitte der til vanlig [;)]hihi...

nei, håper hun ikke sitter der til vanlig!! hi..hi.. [:D][:D]
Så ikke helt fornøyd ut heller...... [8D]

åh nei va ikke det,men Amanda-Elise liker å sitte på fange så jeg bare lurte på om at jeg kunne la henne sitte oppreist eller jeg burde la henne ligge i stede[:D]

ORIGINAL: mammamaja

åh nei va ikke det,men Amanda-Elise liker å sitte på fange så jeg bare lurte på om at jeg kunne la henne sitte oppreist eller jeg burde la henne ligge i stede[:D]

Jeg lar marlene "sitte" litt i fanget. Men, ikke så lenge om gangen. Hun også elsker å sitte å se seg omkring [:)]

Hihi...nei, hun var ikke helt fornøyd oppi der stakkar...
Har hun litt på fanget sittende jeg og, og hender jeg har hun litt oppreist i sofahjørnet og, hun sier fra selv når hun blir sliten, det er okei i ca 5 min så tar jeg hun vekk fra sittestillingen igjen...hun er så fornøyd når hun får være oppreist, prater og smiler så fælt da[:D]

Back
Topp