Hvor tidlig?

Lise-Marie

Blir kjent med forumet
Hvor tidlig kan man ta tidlig ultralyd?
jeg har angst og selv om jeg har fått 3 positive tester nå så har jeg ingen tegn på graviditet, bortsett fra at jeg har litt litt vondt i hodet og at magen romler litt mer..

kan jeg få tidlig ultralyd igjennom legen eller må jeg bestille selv?

Hvor tidlig kan man ta tidlig ultralyd?
jeg har angst og selv om jeg har fått 3 positive tester nå så har jeg ingen tegn på graviditet, bortsett fra at jeg har litt litt vondt i hodet og at magen romler litt mer..

kan jeg få tidlig ultralyd igjennom legen eller må jeg bestille selv?

Har det helt likt deg ☺️ 7 tester,hcg prøve tatt men allikevell føler jeg meg svært lite gravide. Bortsett fra tretthett og fyldigere pupper:joyful: Jeg skal neste uke på ul da er jeg 6+6. De sa at da var det hjertelyd å se om alt var bra ☺️Med førstemann var jeg i uke 8 og 11

Har det helt likt deg ☺️ 7 tester,hcg prøve tatt men allikevell føler jeg meg svært lite gravide. Bortsett fra tretthett og fyldigere pupper:joyful: Jeg skal neste uke på ul da er jeg 6+6. De sa at da var det hjertelyd å se om alt var bra ☺️Med førstemann var jeg i uke 8 og 11

Jeg bestilte privat foressten

Du kan bestille privat ja, men ikke forvent å se så mye når det er så tidlig..

Sjekk priser på ulike klinikker på nett, her i Trondheim ligger det på rundt 1000,- for en tidlig ul.

Jeg var i uke 5+5. Da så vi et væskefylt hulrom og to bittesmå "plater" som slo mot hverandre. Dette var hjertet som hun trodde hadde begynt å slå dagen før. Mer så vi ikke, så jeg ville ventet til jeg var litt lenger hvis jeg var deg.
Forstår det er slitsomt med angsten, og det å være redd for at det ikke er noe der. Men husk at så lenge du ikke blør er nok alt helt normalt!! Og du er bare heldig som ikke har så mye symptomer. Dette går bra!!:)

Back
Topp