Hvor tidlig..

håperpåenliten2013<3

Flørter med forumet
Tenker dere å fortelle foreldre/venner? Jeg er 6 uker på vei og sliter med å holde det for meg selv.. Har fortalt en venninne, men håper ellers å kunne vente til jeg er 11/12 uker.. :)

Alle vet det rundt meg før eg var gravid hehe pga prøverør.

Her vet kollegaene mine det og nærmeste familie. Samt to veldig gode venniner! Er 10 uker i dag!

Nærmeste familie og venner vet det. Det gjør også jobben (sjefen min) pga jeg må ha tilrettelegging.

Skal fortelle det til ungene om ikke lenge.

Jeg har allerede fortalt det til 4 venninner, fordi det ble veldig mye mas om at jeg skulle være med å drikke. Når jeg ikke drakk, røyka, men fløy på do og kastet opp, så skjønte de det selv..
Også vet lærerene mine det pga fravær fra skolen.
Men kommer til å vente til etter uke 12 med å fortelle det til fler. Hadde SA i uke 9 for 2 år siden, og da angret jeg mye på at jeg hadde fortalt det til en del folk.
Kommer til å mase meg til UL i uke 10/11, så kan evt fortelle det til mamma og sånn hvis alt ser bra ut da :)

Her er det bare en svigerinne (og tannlegen faktisk) som vet det enda. Jeg er ca 7 uker på vei, og har ikke tenkt å si det til noen flere enda:)
Har lyst å holde det for oss selv lengst mulig:) Det er ei venninne jeg har lyst å si det til, ellers er det ingen problem å holde tett:)
Jeg slutta å røyke da jeg gikk gravid sist, gidder sjelden å gå ut å drikke, liker ikke rare oster, og er i super form, så ingen som reagerer på noe:D

Her er det noen venner, sjefen og et par på jobb som vet det. Har planer om å vente nærmest mulig 12 uker før vi sier det til flere :)

jeg er helt elendig på hemmelighold, pluss at ei venninne og kollega av meg er helt ram på å grave fram slike hemmeligheter, så her kom det ut ganske tidlig på jobben.. Bor et stykke unna familie, så mine foreldre får vite neste helg og svigers får vite det når mannen skal dit neste gang :)

Kun ei venninne, :) formen er virkelig ikke bra, men skal prøve å skjule det til uke .12og hvertfall etter tidlig ultralyd :)

Back
Topp