Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Si meg en ting...hvor tidlig kan en få bekkenløsning????[&:] jeg har de siste dagene hatt smerter i hofter, korsryggen, og sånn "strålende" smerte nedover beina...[&:] Da jeg var på jobb i dag, sviktet beina mine og ryggen, så ramlet i bakken...[&:]
Eg fikk bekkenløsning i veke 9-10 trur eg, og er førstegangs! [&:] kan jo høyres ut som det er enten bekkenløsning eller nerve i klem kanskje.. Ville ringt legen [:)] God bedring!
skal til jordmor den 24.August, så får høre med henne da....men merker att jeg ikke har godt av å gå så mye når jeg er på jobb, men det er jo ikke til å unngå siden jeg jobber i barnehage da for å si det sånn....føler jeg egentlig ikke har energi til det heller, siden korsrygg, ryggen, hofta og beina verker...og det bare var første dag på jobb etter ferien...
Jeg fikk bekkenløsning ganske tidlig da jeg var gravid med førstemann. Så det høres ut som bekkenløsning du har. Jeg jobber selv i barnehagen er begynt å bli litt plaget med bekkenløsning.
Ta kontakt med legen din og få henvisning til fysioterapaut [:)]
God bedring [:)]
Det kan nok være bekkenløsning så tidlig ja, desverre..[:'(] Ville ha tatt med en tur til legen og spurt om de kan se på deg.. Håper det ikke blir veldig ille!