Hvor tidlig...

uke 14/15 har jeg hørt. MEN det kan være missvisende, fordi kjønnsleppene til jenter er så hovne at det kan se ut som pungene til en gutt. 

ORIGINAL: SistemannIMagen

uke 14/15 har jeg hørt. MEN det kan være missvisende, fordi kjønnsleppene til jenter er så hovne at det kan se ut som pungene til en gutt. 

jepps, akkurat samme har jeg også hørt

Brenner du etter å kjøpe klær eller male barnerommet? hehe

Når vi snakker om ul ... Er det noen som vet hvor tidlig man kan ta utvendig ul??

neida, skal ikke male eller shoppe så mye enda...men vi hadde egentlig bestemt å ikke vite kjønnet, men nå har vi ombestemt oss...og da bare blir jeg litt ivrig:)

ORIGINAL: Soul

ORIGINAL: SistemannIMagen

jepps, akkurat samme har jeg også hørt

Jeg har hørt uke 13 hos de som har den beste ul -maskinen. [;)]

ORIGINAL: Oceania

Brenner du etter å kjøpe klær eller male barnerommet? hehe

Når vi snakker om ul ... Er det noen som vet hvor tidlig man kan ta utvendig ul??

Jeg har hørt det er fra uke 12-13! Jeg var på ul i uke 9 og det var innvendig! Men det var ikke vondt eller ubehagelig.

Var på privat ul forrige fre, han så på strekene og mente at det mest sannsynligvis var ei jente,men at det ikke var sikkert, men det som var mest sannsynlig.
Det er egentlig ikke lov og si noe om kjønn før etter 12 uke pga av at det er veldig vanskelig og se.
Skal sies at han er ekspert på tidlig ul og utdanna både her og går for og være veldig dyktig+at ul utstyret er bra, tror ikke de hadde sett noe som helst antydning på ahus for og si det sånn...

takk for svar damer. Har vært på flere innvendig ultralyder, så gleder meg stort til neste ul.. utifra det jeg kan skjønne da,så er det mulig å se kjønnet fremover:-) er 12 uker idag! Tjoho! Hvor tidlig skal dere andre på ordinær ultralyd? Det er vel en grense på hvor mange ganger det er lurt å ta ul også?

ORIGINAL: Tull@

takk for svar damer. Har vært på flere innvendig ultralyder, så gleder meg stort til neste ul.. utifra det jeg kan skjønne da,så er det mulig å se kjønnet fremover:-) er 12 uker idag! Tjoho! Hvor tidlig skal dere andre på ordinær ultralyd? Det er vel en grense på hvor mange ganger det er lurt å ta ul også?

Har hørt masse forskjellig om det men han jeg var hos sist mente at det skal mye til og overgå den grensen da jeg spurte han i forrige svangerskap..men var jo masse den gangen om at mange ul er farlig og noen av gyn jeg var hos på ahus sa det, både nå og forrige gang,men han går for og være ul ekspert så stoler på det han sier er rett..

Back
Topp