Hvor Tidlig tok du ul?

Jeg hadde ul 4+3. Ikke mye å se. Kun en sort liten prikk. Fra midten av uke 5 skal man kunne se hjertet. Da med innvendig ul ;-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Jeg har tenkt å få meg time til uka håper jeg og da er jeg nok 6+5 tror jeg og håper å få se en liten med bankende hjerte:)

Ville satset på 6 uke hvis du er usikker på om terminen stemmer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

6+2.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Sist var det ikke før ordinær ul. Denne gangen håper jeg på tidligere:)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Jeg var kun på ordinær m eldste. Var på tidlig ul for å sette termin i uke 6 med nr 2 (fikk henvisning). betalte selv når je fant ut jeg hadde en ufullstendig SA, skulle vært 6 uker... Denne gang tar jeg i slutten av uke 7... privat.

Jeg hadde i uke 8 med eldste (8+x). Da så jeg en bamse med armstubber og beinstubber som beveget seg. Siden jeg er usikker på termin (og har lyst på en bekreftelse på at alt ser bra ut før jeg deler nyheten), vil jeg ta en privat UL i uke 11 denne gang.

Liten baby på crl 1,5 i 7+3 sist gang:) skal på tidlig ul nå også

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper ikke dette er ett veldig dumt spm :p men, ser noen snakker om utvendig og innvendig ul. Hva er forskjellen? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Håper ikke dette er ett veldig dumt spm :p men, ser noen snakker om utvendig og innvendig ul. Hva er forskjellen? :)

Utvendig er det du ser på film, innvendig får du opp en liten sonde i kjeden. Ikke like behagelig, men ikke farlig i det hele tatt, og man ser vist mye mer på innvendig så tidlig :)

Utvendig er det du ser på film, innvendig får du opp en liten sonde i kjeden. Ikke like behagelig, men ikke farlig i det hele tatt, og man ser vist mye mer på innvendig så tidlig :)

Aha :) er dette noe man velger selv? Vil jo se mest mulig, og håpe på at de klarer å beregne termin. Er ikke mer en rundt 5-8 uker. Hatt så uregelmessig, at jeg har null peiling på antall uker.

Aha :) er dette noe man velger selv? Vil jo se mest mulig, og håpe på at de klarer å beregne termin. Er ikke mer en rundt 5-8 uker. Hatt så uregelmessig, at jeg har null peiling på antall uker.

Innvendig stort sett til uke12

♡02.03.2015♡

Er nok de som avgjør akkurat det, men vanligst med innvendig frem til rundt uke 12 :)

Back
Topp