Hvor tidlig testet du positivt?

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Jeg ble satt tilbake på TUL og han mente jeg var kommet kortere på vei enn jeg trodde.

Jeg fikk første positive test 11.mai og 1-2 på clearblue 12.mai. i følge gynekolog må jeg da ha vært 3+3 da jeg testet positivt. Er det mulig å teste positivt så tidlig?

Hvor tidlig testet du?

Det går an:) jeg testet postivt på tidlig strimmel 9dpo og det må da bli 3+2? Digital testet jeg postivt 1-2 12 dpo, så 3+5? Og kunne nok fått positiv digital hvertfall 1 dag tidligere. Kanskje tidligere og:)

Sniker.

Har testet positivt med både strimmel og digital 8 dpo,som er 3+1 :)

Testet positivt på 25 strimmel 9 dpo:) å da vet jeg 100% sikkert på når el var :) jeg ble satt frem på TUL så! Jeg tror det bare er bønna som vokser forskjellig i begynnelsen:) du blir sikkert satt frem igjen senere :)

Det er mulig. Det er også mulig at du blir satt frem igjen på oul. Tidlig i svangerskapet kan fosteret vokse i rykk og napp. Jeg hadde tul med begge mine, og på oul ble jeg satt fram henholdsvis 5 og 7 dager (noe som stemte overens med mine beregninger, og ikke datoene jeg fikk på tul).

Testet positivt 7 DPO på strimmel, digital 8 DPO :)

Aner ikke DPO denne gangen, men de to andre gangene jeg har vært gravid har jeg testet positivt 8 DPO :)

Testet positiv 9dpo og fikk 1-2 10dpo. Ble litt sjokkert selv, for fikk ikke positiv før 14dpo med første barnet, men det går tydeligvis an da ❤️

Testet også positivt digitalt 3+3. :)

Testet positivt 10 dpo med tidligtest strimmel og fikk 2-3 på digital samme dag! Så det går ann, men som andre sier kan det endres på oul.

9 dpo alle fire gangene

Testet ikke før 14DPO, men da var den klart positiv. Hadde spotta litt rundt 8-9dpo, så var sikker på at det ikke ble noe... så feil kan man ta! Hadde sikkert testa positivt før om jeg hadde prøvd.

Testet positivt 3 dager før ikm. Ble litt sjokka over positiv test :) Hadde akkurat kjøpt pakke med eggløsningstester og gravidtester og skulle bare prøve en :joyful:

12 DPO :Heartblue:Heartpink

Testet ikke før dagen etter ikm.
Men du må ha i bakhodet at du er gravid med tvillinger. Mine va 4-5 dager mindre enn det jeg var på forje ul. Og i tillegg er det normalt at hcg nivået stiger raskere når man er gravid med tvillinger.

Testet positivt samme dag mensen skulle kommet.
streken ble litt svak. Men var nok fordi jeg ventet til utpå dagen tilfelle mensen skulle komme så 15DPO:angelic::smug:

Back
Topp