Hvor tidlig testet dere positivt?

Marielly

Elsker forumet
Hei jenter :)
«ny her».. er 32 år og venter mitt 3 barn (ny mann). Har jente født i 2008 og gutt født i 2011.

Jeg har hatt en ganske stabil syklus, hvor mens har kommet akkurat når den skal. Jeg skulle ha mensen den 20.08.
Tok en test( mest for morroskyld og verkende pupper) den 14.08. Den var positiv.
Flere bukser får jeg ikke igjen lengre og magen har vokst(noe som skulle vært umulig). Skal sies at jeg ble fort stor i tidligere svangerskap også, men gutten(2011) kunne jeg ikke skjule det lengre i uke 8.
jeg er nå i uke 5+0.. (ifølge terminkalkulator). Lurer derfor om jeg kanskje er lengre på vei, eller om det er flere() i magen…

Men spørsmålet er da som følger, hvor tidlig testet dere? Og når kom det litt mage?(vet at dette er forskjellig fra svangerskap til svangerskap, men gøy å høre likevell)
 
Jeg har det helt likt som deg nå med mitt 2. barn. Stor mage (!) og testet positivt tidlig. Testet positivt uke 3+0/ 7 DPO denne gangen, og sist gang fikk jeg ikke positiv test så tidlig, så begynner også å lure litt. Får vel se på ultralyd i uke 13 :happy3
 
Fikk positiv 10 dpo, er nå 7+6 og ingen antydning til mage. Gleder meg litt til den begynner å bli synlig
 
Testet positivt 10 eller 11DPO, og er 5+3 nå. Ikke antydning til mage, men med førstemann fikk jeg ikke det før laaaangt uti svangerskapet. Men det er litt "fordelen" med å ha noen polstringskilo. Spent på om den kommer noe fortere nå. Du har ikke sjekka om det er tvillinger du bærer på da?
 
Testet positivt 10 eller 11DPO, og er 5+3 nå. Ikke antydning til mage, men med førstemann fikk jeg ikke det før laaaangt uti svangerskapet. Men det er litt "fordelen" med å ha noen polstringskilo. Spent på om den kommer noe fortere nå. Du har ikke sjekka om det er tvillinger du bærer på da?
Skal til legen i morgen, så skal høre om han kan sende meg på tidlig UL, hvis ikke må jeg prøve å finne privat.. (dårlig tilbud her jeg bor for å si den sånn :( )

Hva står DPO for? (Har glemt alt på sa 11-12 åra jeg, heheheh )
 
Testet ikke før 12DPO (Days Past Ovulation), fikk knallpositiv, så kunne nok gjort det før, spesielt siden jeg spydde 9DPO :smiley-ashamed004
Merket nederste delen av magen begynte å stikke bittelitt ut fra uke 5, men er ikke noe særlig der ennå (7+5 i dag). Blir litt oppblåst utover dagen, føler det syns en del da, men jeg er liten, tynn og flat :hilarious: Er første graviditet forresten
 
Testet ikke før 12DPO (Days Past Ovulation), fikk knallpositiv, så kunne nok gjort det før, spesielt siden jeg spydde 9DPO :smiley-ashamed004
Merket nederste delen av magen begynte å stikke bittelitt ut fra uke 5, men er ikke noe særlig der ennå (7+5 i dag). Blir litt oppblåst utover dagen, føler det syns en del da, men jeg er liten, tynn og flat :hilarious: Er første graviditet forresten
Du la jo ut så fine bilder! Lille, fine babymagen- men den kan nok passere med "litt mye hvetebakst i det siste"-unnskyldning en stund til altså :hilarious:
 
Testet morgenen 9 dpo, var en ganske svak men tydelig strek der. Hadde bra stigning i hcg i dagene som fulgte. Magen vises ikke, fordi jeg har en god del polstring :hilarious: 3.gangs
 
Jeg slipper nok billigere unna som førstegangs, lite bakepulver :p
Men, jeg fikk ikke ETT strekkmerke da- det var en gledelig bieffekt av å ha litt ekstra fra før. Og med min lave gravidappetitt så skrumpet flesket omvendt proporsjonalt med baby, så det var perfekt match.
 
9DPO. Er 4+2, ikke fått mage. Tok tid med magen de tre andre gangene(men da var jeg smellfeit) :) Jeg spiser «rent», så blir ikke oppblåst.
 
Testet positivt 9dpo. Første svangerskap, er 9+1 i dag, og det vises ikke enda. Men har jo litt godt med polstring, så antar det tar en stund før det faktisk vises :laughing002
 
Legger med et bilde av magen:p hadde «slapp» hud fra tidligere svangerskap, men ikke denne bolla her :’)
 

Vedlegg

  • EF6962BC-DD9E-46DF-9984-7586D43897AD.jpeg
    EF6962BC-DD9E-46DF-9984-7586D43897AD.jpeg
    487,8 KB · Visninger: 48
Testet svaaakt positiv 10 og 11 dpo og fikk sikker rosa strek 12 dpo. Er 8+6 i dag og hadde TUL uke 8+3 og fikk bekreftet at jeg var 8+3 i følge målingene. I uke 6+6 var jeg også på TUL grunnet blødning men da var det dårlig sikt pga bakovervendt livmor og hun mente jeg var 6+1, så bomma med 5 dager og kunne ikke se hjerteslag da heller da jeg var 6+6.
 
Back
Topp