Hvor tidlig testet dere positivt?

**Annie**

Elsker forumet
Er litt usikker på syklusen min, men er som regel 28 til 30 dager hver gang.

Hvor tidlig testet dere positivt? :) Tiden går jo så utrolig saaakte ;)

 
Jeg testet positivt dagen jeg ventet mensen. Var egentlig sikker på å få den, for hadde så mye smerter dagen før, som jeg tolket som menssmerter. Men den gang ei!
 
Jeg testet veeeldig svakt positiv 3 dager før mens, men den ultrasvake streken kom ikke før etter 30 min... Så jeg var sikker på det var en skyggestrek. Sånn fortsatte testene å være helt frem til mensdagen, så da dro jeg å kjøpte en digital, og da stod det gravid :):):)
 
Jeg testet 1 dag etter jeg skulle hatt mensen... 2 dager før jeg testet trodde jeg også at jeg holdt på å få mensen pga vanlige menssmerter... Men den kom jo ikke;-)
 
Jeg testet supersvakt 9 dpo! Men på testen jeg tok 10 dpo var det en grei strek, kom til og med med på bilde.

Lykke til =)
 
Jeg testet positivt 4 dg før ventet mens. Den var da veldig sterk allerede og streken dukket opp fort
 
1 dag før ikm :)
 
Denne gangen testet jeg ikke før IKM fordi jeg ikke ville, selvom jeg "visste" at jeg var gravid allerede 5 dager før..
Forrige gang testet jeg positivt 9 DPO.
 
testet svakt positivt 9 dager etter eggløsning :) men veiste det fra 8 dager etter eggløsning for da var den svak oxo men litt sterkere 9 dpo.
 
Fikk en svak skyggestrek på BT 7 dpo. Så testet igjen når jeg var 8 dpo og da var det en svak, men tydelig strek både på BT og CB :D
 
Jeg testet ikke positiv før 8 dager etter jeg skulle hatt mens! Og da viste CB digital 1-2 uker.... Så er tydeligvis en av de med lite hcg :-)
 
Jeg testet svakt positivt 9dpo med rfsu sin tidlig test :)
 
Jeg fikk positiv digital test 3+2, så er viss en av de som produserer masse hcg:P Eller kanskje det bare er 2 der:P
 
Jeg testet 11dpoog 12 dpo med cb. Begge to var veldig positivt svake, men var en tydeligere positiv strek 12 dpo.

14dpo testet jeg med cb digitaltest og det sto GRAVID 1-2 :-D

Tok også enda en cb digitaltest når jeg var 4+4 (i går) som det sto GRAVID 2-3 hehe..

 
Back
Topp