Hvor tidlig testa dere?

Ingeri skrev:

!Mamma2010! skrev:
Testet først 3 dager etter IKM, først i dag 6 dager etter IKM testen viser positiv :)

Da er det kanskje håp for meg og da? Testet negativt i dag, er 12 dpo.. Ble såå skuffet da testen var negativ..:/

Ikke bli skuffet enda. Det er VELDIG stor forskjell i når folk tester positivt. Noen må gå lenge over IKM før det kommer noe positiv strek!

Testa 1 dag etter forventet mensen, først kom det en strek, så etter en liten stund begynte den andre streken å komme frem og etter noen minutter va begge blitt ganske tydlige :-) 

Testa negativt to dager før ikm, testa positivt på ikm dag. Det var 13 dpo :-) Har med mine to andre barn, testa positivt same dag som forventa mens.

Jeg testet positivt 9 DPO.

testet 9 dpo med billigstrimmel.  Helt svak, men tydelig strek. En god del sterkere strek 11 dpo:)

12 dpo svak strek, veldig usikker på om den egentlig var der. Fargen økte 13, 14 og 15, men alle disse dagene så man tydelig rosafarge, selv om det var svakt til å begynne med. Hadde tatt el. test, så vet når eggløsningen var.

Er 90% sikker på når EL var, og testa svakt, men tydelig positivt 9 DPO / 3+2. De første veldig tydelige symptomene kom kvelden før, kanskje hadde testen vært positiv også da.

Jeg testa ca en uke etter forventet menstruasjon.. litt over 4 uker på veg :)

Testet ikke før 2 dager etter ikm, for jeg var sikker på at det ikke ble noe denne mnd :P

Back
Topp