Hvor tidlig testa dere?

Jakobe4

Betatt av forumet
Hører ikke til her, men dere som har vært sikre på eggløsninga deres hvor tidlig testa dere positiv graviditetstest?

Jeg testet 1 dag før forventet menstruasjon... Det funket det:) 

Jeg trodde at jeg testet den dagen jeg skulle ha mens, men tydligvis var det nesten en uke før.. så da var jeg litt over 3uker

3 dager før forventet mens

Testet 10dpo ;)

Denna gangen testa eg ikje før eg va rundt 5 uke på vei.. Men mæ første så testa eg positiv 1 dag før ikm :)

Jeg teste positivt 9 dpo :-) Svak, men tydelig positiv. Testene ble etter det sterkere for hver dag :-)

Testet dagen jeg trodde jeg skulle ha mens, men er litt usikker på eggløsning siden jeg egentlig gikk på pillen :-O :-P :-)

Testet svakt 8dpo. Så Ble den bare sterkere og sterke for hver dag som gikk :)

Testa 3+6 og fikk positiv :) Testa ikke før :)

Testa 12dpo, 2 dager før ikm. svak, men samtidig tydelig og med litt farge;)

Testet sist gang 1 dpo og denne gangen 1 dpo :) sterke streker begge gangene??

Testet først 3 dager etter IKM, først i dag 6 dager etter IKM testen viser positiv :)

!Mamma2010! skrev:
Testet først 3 dager etter IKM, først i dag 6 dager etter IKM testen viser positiv :)

Da er det kanskje håp for meg likevel da? Testet negativt i dag, og er i dag 12 dpo..ble så skuffet da testen var negativ..:/

!Mamma2010! skrev:

Da er det kanskje håp for meg og da? Testet negativt i dag, er 12 dpo.. Ble såå skuffet da testen var negativ..:/

Back
Topp