Hvor tidlig starter dere babyshoppinga?

Fargeklatten89

Elsker forumet
Selv så tidlig som jeg er (beg av 5 uke) klør set i fingrene.... Men skal vente!! Hvor tidlig starter dere??

Forrige gang (første baby) kjøpte jeg to små bamser når jeg var ca 10uker, og så kjøpte vi litt etter UL i uke 14 når vi fikk vite kjønn:-)

Vi har jo mye av de store tingene fra storebror....Vogn, seng, bilstol og vognposer etc....Venter med innkjøp til vi har vært på OUL og sett at alt er bra. Evt kjønn om vi bestemmer oss for å vite:)

Forrige gang var vårt første innkjøp i uke 16-17, da kom vi over en Emmaljunga vogn til 40% på babyshop:) vi ville ha akkurat den typen vogn, så kjøpte den:) ellers så tror jeg vi begynte å kjøpt litt klær her og der etter OUL, er jo mye man kan få på salg osv:)

Har kjøpt masse jeg, ny bilstol, ny bæresele, ny vippestol, tripptrapp stol og newbornsete. Ellers har vi mye fra storesøster som vi tenker å bruke, men må kjøpe mye nytt tøy hvis det blir gutt denne gangen ;)

Vi har det aller meste tror jeg. Om det blir gutt trenger vi vel litt guttetøy o.l
Og så bør jeg nok finne en søskenvogn ganske sikkert. pluss ny bilstol.
Og så må jeg strikke nytt hentesett da, for begge de to andre har sine egne sett som de skal få når de blir voksne :)

Venter til vi vet kjønn. Blir det gutt trenger jeg ikke handle så mye men blir det jente så begynner jeg nok smått med klær å slik når vi har fått det bekreftet. Ellers blir det nok søskevogn etterhvert. Tripp trapp med babysete og kansje seng etterhvert. Får se om storebror er klar til å bytte ut sprinkelsengen når babyen har vokst ut av vugga.

Kommer nok til å kjøpe en liten ting etter at jeg hat vært på OUL :)

Kjøpte en 3pk med babysokker og et sett med body, bukse og lue for å feire positiv test.

Ellers er jeg begynt å tråle finn.no for barnevogn, siden jeg vil ha en klassisk type - Silver Cross Kensington / Balmoral , eller en retro Brio/Simo. Synes dagens barnevogner er graustygge og til å gråte av, og kommer aldri til å bli sett trillende på en slik stygg sak.

Back
Topp