Hvor tidlig starter 17. mai for dere?

tiia85

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Ser mange er ute i tog allerede og mange er jo oppe med korps kjempetidlig :)

I år har vi ingen skolebarn hjemme og gjør derfor ikke noe før barnetoget kl 1230 :)
 
Jeg har hvert å sett frøkna gå i barnetoget. De gikk fra skolen kl 9. Nå etter å ha skifta klær og spist litt frokost skal jeg ikke gjøre noe før frøkna kommer hit for å gjøre seg klar til borgertoget og hu kommer vel 14.30-15.00.
 
Gubben og jr ser på storesøster som går i tog. Det starta kl 09:30. Eg og twinsa er heime, dei søve og eg ryddar :p
 
Barnetoget starter 11:45 her, så vi har god tid. :)
 
Toget går 12.15, før det så koser vi oss med frokost og bruker god tid på å pynte oss :)
 
Barnetoget begynner 0900. Så 1030 begynner leker og taler.
1530 begynner folketoget. Og etter det blir det grilling med familie :)
 
Ikke tidlig, toget går kl 12, så vi har sovet til klokka var over ni. :)
 
Her startet dagen litt over halv syv når lille på 6 mnd våknet.

Har bare en rolig dag hjemme, venter besøk seinere :)
 
Hovedtoget er gått allerede, men d går vi ikke i. Storesnuppa og pappan er og ser på russetoget nå.

Toget som går til skolen er skikkelig sent i dag, halv fire :eek: så varer d fra fire til seks. Syns d blir fryktelig sent, men men :)

Ha en riktig god 17. mai alle sammen!!
 
Alarmen gikk 6.30 slik at jeg fikk stå opp og dusje før mann og 2 barn måtte opp. Oppstilling 9, toget gikk 9.30. :)
 
Vi var oppe klokken 6 i dag :) toget ankommer parken 10.45, før det spiste vi god frokost og koste oss.
 
Lille våknet kl 6.. Jeg nektet å stå opp. Vi ammet litt (pleier ikke å amme om morgenen lengre), og jeg holdt ham fast til han sovnet igjen.. :p Kvart over 7 var det slutt. Vi gikk opp til grendehuset og så på korpset kvart over ni, og måtte vekke sambo da vi kom hjem.
 
Var oppe halv 8 å rakk en skikkelig frokost før maset begynte. Var ute av døra ca 09.00 får å gå I tog :)
 
Back
Topp