Hvor tidlig kom kvalmen?

laise

Andre møte med forumet
Jeg har akkurat testet positiv på graviditetstest, men vet ikke hvor langt jeg er på vei. Men kjenner at kvalmen har meldt sin annkomst allerede. Vet ikke om det er psykisk, siden jeg var veldig kvalm forje svangerskap.
Hvor tidlig kom kvalmen hos dere som slet med gravidkvalme?

Ble kvalm i uke 5-6. Noen sier jo at de blir kvalme når egget fester seg, men det går ikke ann siden hcg ikke har steget enda. Du kan bli kvalm allerede når du tester positiv

Har vært gravid tre ganger.. Første gang uke 7, andre gang uke 6, nå kom den ca 5+4 eller noe sånt.. Håper du slipper unna for mye kvalme, den er noe herk..!

Har vært gravid tre ganger.. Første gang uke 7, andre gang uke 6, nå kom den ca 5+4 eller noe sånt.. Håper du slipper unna for mye kvalme, den er noe herk..!

Uke 7 :-) Varte til uke 18.

Med storesøster så kom den i uke 13, mens med lillesøster så kom den i uke 4. Den varte helt til fødselen med begge..

Huff jeg håper virkelig ikke at det er  kvalmen som setter inn. Kjenner at jeg gruer meg litt hvis det blir slik framover. 
Får prøve å få i meg litt mat og se om formen kommer seg etter det.

Kom i uke 7, har begynt å slippe taket nå i uke 16. Håper du slipper unna det verste!

uke 5-16....

Kvalm og ufattelig sliten fra uke 4-5.

Ble kvalm uke 5+5. Har hørt at hcg stiger når hjertet begynner å slå, så det kan vel stemme med uke 5/6.

i begge svangerskapene kom kvalmen sigende allerede før positiv test. Andre gangen, så var det kvalmen som hintet meg om at jeg var gravid og fikk meg til å teste..

Back
Topp