Hvor tidlig kan man teste?

Des09Spirejuli12

Forelsket i forumet
Hvor lenge før mens kan man teste posetivt?
Har så lyst til å ta en test snart men er 8dager igjen :(
 
Jeg hamstrer inn billigtester, så tester jeg når jeg får lyst :)  Du kan jo bare ta en test bare for å teste, men er sikkert litt tidlig enda
 
Hvor lang leveringstid har de på billig-tester? :D
 
2-3 dager :D Gikk veldig fort sist jeg bestilte :)
 
9 dpo er vel noe av det tidligste man kan teste..
 


Sjakkruta skrev:
9 dpo er vel noe av det tidligste man kan teste..


Hehehe mulig det er et dumt spørsmål, men hva betyr dpo? :)
days past ovulation?
 
Lurer på det samme
 


Supermamma* skrev:


Sjakkruta skrev:
9 dpo er vel noe av det tidligste man kan teste..


Hehehe mulig det er et dumt spørsmål, men hva betyr dpo? :)
days past ovulation?

Jepp stemmer
 


Sjakkruta skrev:
9 dpo er vel noe av det tidligste man kan teste..


Sign.... jeg fikk en svaaak strek da... 
 


FruD skrev:
Hvor bestiller dere sånne billigtester?


billige-tester.no
 
Fikk positiv test da jeg var 3+3! Så går fint ann og teste før forventet mens! Lykke til
 
jeg fikk neg test 3 dager før forventet mens, men pos test 3 dager etter forventet mens, så det varierer tror jg. Jeg fikk pos test i mars 4 dager før, men spiren festet seg ikke, så hcg falt allerede dagen etter,.... sånn er den saken..

Jeg håper egentlig dere alle bare venter til forventet mens er over, for det er såååå deprimerende og stressende og ta test etter test etter test... jeg tror faktisk dt var derfor jeg mistet.... rett og slett, og det er ikke for å skremme dere.. Denne gangen venter jeg til 3 dager etter forventet mens som jeg gjorde med gullet mitt. det er vel bare det at denne gangen så tar jeg nok tegnene mye fortere, det gjorde jeg jo i mars, og så fikk melk....irriterende, veldig skuffet da symptomene forsvant og "mensen" kom...



 
testomanen som jeg er :P testet i morges(vet det ikke er vits hehe) har bestilt masse tester, så  jeg kommer til å begynne å teste masse med en gang de kommer. håper de kommer senest lørdag, vi skal ut å reise ,vil gjerne ha de med meg! hehe :):) 5 dager igjen til ikm.... kunne dagene gått saktere :P hehe
 
jeg testa den 2.10. skal egentlig ha mensen den 10. så tidlig. testa pga kasta opp kvelden før eg testa. men har tatt 3 testa no, og alle har vore svaaak positiv. var pokkane, då UL for å sjekka eggstokkane pga magavont, fekk då beskjed om at eg hadde eggløysing. eg gjekk på p- plaster, og hadde då plastersfri veka..:s
så ser ut så det kan bli tre tette. han eldste blei 3 i september. so passte ikkje so veldig bra inn i utdanninga mi, men får ta det så det kommer
 
på clearblue testene står det hvor stor % sjanse det er for å få positiv test ved graviditet så og så mange dager før mensen...
 
Back
Topp