Hvor tidlig kan man kanskje se kjønnet på UL

Linni26

Betatt av forumet
Jeg skal på ul på til uka da jeg er 14 pluss 0 uker. Kan man være heldig og se kjønn da? Er sååå nysgjerrig

Jeg var på ul 11+6. Fikk vite kjønnet med 75% sikkerhet.

Jeg var på ul 12+6/ 13+0, så kjønnet med 80%++ sikkerhet ;)
Gled deg!!!

Jeg har en gutt og jente fra før. Så er veldig, veldig spent. Kryr i magen. Skal ikke før i slutten av uka så kommende uke blir laaang sikkert :)

Jeg skal på ul til torsdag. Er da 13+1 ca. Da trodde gyn at han kunne se kjønnet! ^^

Fikk vite kjønn med 80 prosent sikkerhet i uke 12+0, hun fikk da en veldig god vinkel på kjønnet;-)

Lykke til:) gleder meg selv til jeg får vite hva som gjemmer seg der inne :)

Syntes det er rart de kan se kjønn på ultralyd sååå tidlig. For da jeg fødte Munin, som slutta å vokse el døde rundt 13. fulle uker... syntes jeg så en tut... men min 2 leger, 2 jm og flere pleiere ville ikke gi meg anna svar at det kunne likegjerne være en liten penis som en stor klit... skulle vistnok ikke være mulig å se sikkert på den tida fikk jeg KLAR beskjed om... å dette var noe de kunne se fysisk, ikke gjennom en skjerm. Sier ikke det er umulig... men syntes det er rart... Ja!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Min jordmor sa at man kunne se det på vinkelen på "tuten", og ut fra det kunne man komme med en veldig god gjetning;-)

Back
Topp