Hvor tidlig har dere hørt hjertelyd hos lege/jordmor?

Frkd

Glad i forumet
Sommerfuglene
❤Januarlykke 2022❤
Hvor tidlig har dere fått høre hjertelyd hos lege eller jordmor?

Forrige svangerskap var jeg vel 14-15 uker på vei mener jeg å huske...:rolleyes:

Var på tidlig ultralyd i dag, men lege kunne ikke se / høre noen ting. Trodde jeg var 8 uker i dag, men håper og krysser fingrene for at det er en baby inni magen, bare at jeg ikke er så langt på vei allikevel. Må tilbake om 1 uke for ny sjekk. Håper han ser noe da!

Har du vært hos legen?

Var på tidlig ultralyd i dag, men lege kunne ikke se / høre noen ting. Trodde jeg var 8 uker i dag, men håper og krysser fingrene for at det er en baby inni magen, bare at jeg ikke er så langt på vei allikevel. Må tilbake om 1 uke for ny sjekk. Håper han ser noe da!

Har du vært hos legen?

Krysser fingrene for at det er en spire i magen din! Når fikk du første positive test?

Jeg var hos lege forrige uke, men han lyttet ikke etter hjertelyd.
Jeg var på tidlig ultralyd to ganger til nå og skal igjen neste uke. Jeg har mistet noen ganger og får to ultralyder jeg bare betaler en liten egenandel for..

Testet positivt forrige mandag, så ganske ny her... Håper jeg har gjort feilberegninger ;-) og at det er en spire i magen!

Håper det samme for deg! :-)Hvor langt er du kommet?

Testet positivt forrige mandag, så ganske ny her... Håper jeg har gjort feilberegninger ;-) og at det er en spire i magen!

Håper det samme for deg! :)Hvor langt er du kommet?
Da er det jo en god sjanse for feilberegning :)
Jeg er 11 uker idag:love7

Min jordmor sa, at de vanligvis begynner prøve finne hjertelyden rundt uke 12. Da er det større sjanse for å finne den!

Da jeg gikk gravid med mini fant de ikke hjertelyd i uke 12, og jeg er normalvektig/slank. Men det kommer helt an på legen også, tror jeg. Min lege hadde dessverre ikke så mye erfaring med gravide damer:p

Mener dere utvendig...? Jeg hørte da hjertelyden på innvendig ul i uke 6+5, men ikke dette dere mener, kanskje?
*uvitende*

Jeg mener da ikke med ultralyd, men med dopplerapparat hos lege/jordmor :)

Back
Topp