I tidligere og nåværende svangerskap. Hvor tidlig kjente du noe? Og når fikk du positiv test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, ja husker ømme bryst var noe av det tidligste hos meg. Kvalmen kom i uke 5 og 8 i de foregående svangerskapene. Men til gjengjeld varte det hele veienPositiv test 7DPO, tydelig ømme bryst 9DPO og etterhvert hyppig vannlatning også kan man jo ikke unngå å nevne den hersens lammende kvalmen og trøttheten som kom snikende i uke 5.
Jepp det gjorde det dessverre for meg ogAh, ja husker ømme bryst var noe av det tidligste hos meg. Kvalmen kom i uke 5 og 8 i de foregående svangerskapene. Men til gjengjeld varte det hele veien
Gash. Har et ørlite håp denne gangen, men jeg tviler. Var en del bedre med gutten enn jenten hos meg. Men det kan jo være tilfeldig. Var dårlig nok til flere innleggelser med begge, så spørs om jeg er heldig med nr 3Jepp det gjorde det dessverre for meg og
Det synes jeg du fortjener, krysser fingreneGash. Har et ørlite håp denne gangen, men jeg tviler. Var en del bedre med gutten enn jenten hos meg. Men det kan jo være tilfeldig. Var dårlig nok til flere innleggelser med begge, så spørs om jeg er heldig med nr 3