Hvor tidlig fikk du symptomer?

Lois

Forelsket i forumet
Hei, damer! :) Jeg tror jeg må liste meg forsiktig inn til dere, termin i slutten av jan/feb 2017. Tok en test i går, 10 dager DPO. Har følt meg gravid og ble ikke overrasket når testen allerede viste svakt, men ganske raskt positivt. Jeg (vi) er jo overlykkelige, men tør ikke helt å slippe jubelen løs siden det er så tidlig. Tok Otrivelle (eggløsningssprøyte) for 12 dager siden.

Jeg har i noen dagen nå følt meg så trøtt ganske plutselig, til tider kvalm og i dag har jeg vært veldig svimmel store deler av arbeidsdagen . Glad for symptomer, altså! Fikk ei jente feb 2015 og hadde ikke symptomer så tidlig som dette. Av en eller annen grunn så har jeg tenkt mye på tvillinger i det siste, har det liksom litt på følelsen av en grunn. Sjansen er visst også noe større ved eggstikkstimulasjon som jeg gjorde og der det i mitt tilfelle var 3 follikler som var klare til å slippes etter eggløsningssprøyta. Spennede å se fremover.

Hvor tidlig fikk dere symptomer, eller om dere har det?
 
Gratulerer så mye :) Her fikk jeg ordentlige symptomer et par dager etter positiv test 12-13 dpo, men matlysten min økte betraktelig bare et på dager etter eggløsning, alltid sulten og tanken på mat var det eneste som sto i hode på meg :p Trøtt som en dupp og såre brystvorter siden positiv test!! Forrige svangerskap ble jeg kvalm fra uke 6.
 
Her er jeg kun trøtt og ømme/såre bryster. Og noe stikkinger i magen :) er 6+0 i dag. Men mye kan skje i dagene og ukene fremover :D
 
Jeg fant akkurat ut at jeg er gravid, men har hatt det på følelsen grunnet mye stikking i livmoren som varte mye lengre enn det mensmurringer pleier å vare hos meg. Såre nipler. Svært kort lunte :O :D
 
Gratulerer:) begynte med veldig ømme pupper noen dager før mensen skulle komme. Nå er jeg ufattelig trøtt hele tiden og fryser mye.
 
Gratulerer så mye :) Her fikk jeg ordentlige symptomer et par dager etter positiv test 12-13 dpo, men matlysten min økte betraktelig bare et på dager etter eggløsning, alltid sulten og tanken på mat var det eneste som sto i hode på meg :p Trøtt som en dupp og såre brystvorter siden positiv test!! Forrige svangerskap ble jeg kvalm fra uke 6.

Takk, gratulerer til deg også! :) Kvalm fra uke 6 sist her og.. til uke 22. :dummy1:
 
Jeg er 6+2 og har ingen andre symptomer enn ømme pupper og mensmurringer.
 
Gratulerer og velkommen
Jeg var sikker på at jeg var gravid 4 dager før positivt test ca 6 dpo. På grunn av at jeg plutselig ble ekstremt bilsyk på vei hjem fra jobb. Tar ca 20 min å kjøre å jeg kjører hver ukedag.
 
Velkommen :)
Jeg startet allerede i uke 4 med stikking og strekking i livmor (ligamentsmerter tror jeg det heter). I uke 5 ble jeg veeeldig trøtt og sliten, det holder på fortsatt. Ble også litt småkvalm i uke 5, men var litt usikker på om det var innbildning og ønske-symptom eller om det er reelt.
I dag 6+5 kastet jeg opp for første gang!!! Jippi ;)
Bare så synd jeg blir kvalm av matos, og bor alene. Spørs om det blir lite middager på meg fremover
 
Gratulerer!

Fant akkurat ut at jeg er gravid (trodde jeg var 11dpo i dag og fikk ganske tydelig strek). Men har følt det på meg lenge! Mye stikkinger som ilte nedover beinet... Små murringer... Over én uke før forventet mens...
Ble bilsyk, selv om jeg kjørte selv, for 5 dager siden. Har følt meg varmere i kroppen enn vanlig. Småuggen og så har jeg vært så forferdelig trøtt!!!!
 
Gratulerer og velkommen
Jeg var sikker på at jeg var gravid 4 dager før positivt test ca 6 dpo. På grunn av at jeg plutselig ble ekstremt bilsyk på vei hjem fra jobb. Tar ca 20 min å kjøre å jeg kjører hver ukedag.
Haha samme skjedde med meg.. Jeg blir normalt bilsyk. Men 2 korte bilturer med min kjære, så var jeg rett ved å kaste opp.. Gikk såå fort.. Skikkelig uvel. Gikk fort over da heldigvis:) det var ca 6-7-8 dpo
 
Jeg hadde ømme pupper, sliten og trøtt leenge før jeg testa i det hele tatt, tanken om gravoditet slang innom innimellom, men slo det raskt ifra meg. Men plutselig morgenen dagen før mensen var ventet fikk jeg for meg at jeg skulle teste :) sa til sambo, nå skal jeg gjøre noe morsomt, durer opp av senga og inn på do, tester og går ut for å ta meg en røyk.. Selvfølgelig lurte jo han på hva som var så morsomt, så jeg sa d jo som d var at jeg hadde tatt en test. når jeg gikk for å sjekke den sto han noen meter fra døra som sto åpen og sa litt fjåsete: den er vel like negativ som sist?!
Pipa fikk en annen lyd når jeg kunne informere om at: Nei! Det er den visst ikke! :D
Kan tenke meg at jeg hadde nevnte symptomer ca 1-2 uker før test :)
 
Gratulerer :) Jeg hadde en ganske sterk følelse 3-4 dager før testen, men turte ikke å håpe etter en del negative tester. Hadde veldige ømme bryster og var unormalt trett.
 
Jeg hadde egentlig ingen symptomer, men tok bare en når jeg forventet mens. Brystene skøyt fart ganske fort etter det. Deretter to uker uten symptomer før kvalmen dukket opp for fullt!
 
Underlivssopp 5-6 dager etter befruktning har vært mitt symptom begge gangene! Testet 9 dpo svakt positivt. Vond rygg og ømme pupper kom en stund etter positiv test (og ikm).
 
Back
Topp