Hvor tidlig fikk dere positiv test?

Hater å bo på en sånn liten plass når man skal kjøpe tester:hungover: måtte bare gi opp idag, bare kjente overalt, klarte ikke lure til meg en test:gen113skal dra innom imorgen tidlig heller, da er det ikke mange sjeler ute å vandrer. Har et «trykk» i magen idag...akkurat som når man har sting etter å ha ledd mye. Om det er et tegn vet jeg ikke...17år siden jeg var gravid sist...:laughing002

Må bare si at jeg synes du har det mest fantastiske nicket! :D
 
Da kan jeg endelig si at vi venter en liten en! Tatt to tester, begge positive:happy::happy::happy: og enda spottet og blødde jeg litt i helga, så var sikker på det var over, derfor ventet jeg noen dager før jeg testet, trodde det var TR som kom. Tenkte å kjøpe digital imorgen:smiley-bounce012
 
Da kan jeg endelig si at vi venter en liten en! Tatt to tester, begge positive:happy::happy::happy: og enda spottet og blødde jeg litt i helga, så var sikker på det var over, derfor ventet jeg noen dager før jeg testet, trodde det var TR som kom. Tenkte å kjøpe digital imorgen:smiley-bounce012
Så gøy, gratulerer så mye! :love7
 
Hei!:greet025 Tok disse i dag. Den øverste på morraen, og den andre i ettermiddag. Tør ikke stole helt på det enda. Noen som har erfaring med flaks positiv tross ganske tydelig strek (eller?) :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 3376856E-7BF8-47A7-987F-73F7C5A1332C.jpeg
    3376856E-7BF8-47A7-987F-73F7C5A1332C.jpeg
    19,3 KB · Visninger: 191
Hei!:greet025 Tok disse i dag. Den øverste på morraen, og den andre i ettermiddag. Tør ikke stole helt på det enda. Noen som har erfaring med flaks positiv tross ganske tydelig strek (eller?) :nailbiting:

Nei, ikke erfaring :) men dette hadde jeg ikke tvilt på! Tydelig positiv jo :love7
 
Hei!:greet025 Tok disse i dag. Den øverste på morraen, og den andre i ettermiddag. Tør ikke stole helt på det enda. Noen som har erfaring med flaks positiv tross ganske tydelig strek (eller?) :nailbiting:


Forresten veldig god erfaring med disse testene. Aldri fått falsk positiv :)
 
Hei!:greet025 Tok disse i dag. Den øverste på morraen, og den andre i ettermiddag. Tør ikke stole helt på det enda. Noen som har erfaring med flaks positiv tross ganske tydelig strek (eller?) :nailbiting:
Oi, se på den! Jeg har fått skyggestrek på flere av disse, men ikke så sterke som disse! Dette er babystrek:D Gratulerer!
 
Med første fikk jeg svaaaaak positiv 8/9 dpo. Denne gangen var de blenda helt til 11 dpo. 24 uker på vei nå :D (Så er inne her å sniker litt! Hihi)
 
Med første fikk jeg svaaaaak positiv 8/9 dpo. Denne gangen var de blenda helt til 11 dpo. 24 uker på vei nå :D (Så er inne her å sniker litt! Hihi)

Sånt blir jeg glad av å lese ;) negative tester her. 10 dpo i dag!
Kanskje, kanskje da ;)
 
Back
Topp