Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får prøve å holde meg til det da [emoji16][emoji85]Jeg ser på hjemmesiden til Medicus, at man kan ta tidlig ul fra uke 7. Da skal i alle fall hjertet ha begynt å slå. [emoji4]
Jeg skal også på ferie, forhåpentligvis - om alt er som det skal. Vil i så fall være i uke 10 når vi drar. Tusen takk for tips, og lykke til [emoji16]Hvis du laster ned appen Pregnancy+ så kan du se 2d og 3d ultralydbilder frem til uke 14 (uten at du oppgraderer appen).
Du kan jo ta en kikk å vurdere hvor tidlig du synes det er vits. Jeg skal ha tul 7+5 men det er mest fordi vi skal på ferie og greit å vite om det ser ok ut før det og evt. ha tid til å "rydde opp" før ferien. Om ikke ville jeg nok ventet til uke 9-10 tror jeg.
Har veldig lyst til å få til i uke 5 eller 6 jaJeg skal på TUL uke 6+0. hjertet starter å banke i uke 5, så da er det mulig å se [emoji813]red
jeg var med en venninne av meg på TUL da hun ikke visste hvor langt på vei hun var, og hun var i slutten av uke 5 og så et bankende hjerte. så det er mulig
Har veldig lyst til å få til i uke 5 eller 6 ja
[emoji85] Godt å høre at det faktisk er mulig å se hjerte banke så tidlig [emoji173]️