Hvor tidlig første UL?

EE2017

Flørter med forumet
Dette er vårt første barn, og har ventet såå på dette. Hvor tidlig kan man ha første UL? Tror jeg er 4+0 idag, men er ikke helt sikkert da syklusene mine har variert fra 28 til 38 dager.

Hvor tidlig kan man ha første UL og se noe? Når hadde dere første?
 
Jeg ser på hjemmesiden til Medicus, at man kan ta tidlig ul fra uke 7. Da skal i alle fall hjertet ha begynt å slå. [emoji4]
 
Hvis du laster ned appen Pregnancy+ så kan du se 2d og 3d ultralydbilder frem til uke 14 (uten at du oppgraderer appen).

Du kan jo ta en kikk å vurdere hvor tidlig du synes det er vits. Jeg skal ha tul 7+5 men det er mest fordi vi skal på ferie og greit å vite om det ser ok ut før det og evt. ha tid til å "rydde opp" før ferien. Om ikke ville jeg nok ventet til uke 9-10 tror jeg.
 
Hvis du laster ned appen Pregnancy+ så kan du se 2d og 3d ultralydbilder frem til uke 14 (uten at du oppgraderer appen).

Du kan jo ta en kikk å vurdere hvor tidlig du synes det er vits. Jeg skal ha tul 7+5 men det er mest fordi vi skal på ferie og greit å vite om det ser ok ut før det og evt. ha tid til å "rydde opp" før ferien. Om ikke ville jeg nok ventet til uke 9-10 tror jeg.
Jeg skal også på ferie, forhåpentligvis - om alt er som det skal. Vil i så fall være i uke 10 når vi drar. Tusen takk for tips, og lykke til [emoji16]
 
Jeg skal på TUL uke 6+0. hjertet starter å banke i uke 5, så da er det mulig å se :Heartred
jeg var med en venninne av meg på TUL da hun ikke visste hvor langt på vei hun var, og hun var i slutten av uke 5 og så et bankende hjerte. så det er mulig :)
 
Jeg skal på TUL uke 6+0. hjertet starter å banke i uke 5, så da er det mulig å se [emoji813]red
jeg var med en venninne av meg på TUL da hun ikke visste hvor langt på vei hun var, og hun var i slutten av uke 5 og så et bankende hjerte. så det er mulig :)
Har veldig lyst til å få til i uke 5 eller 6 ja
[emoji85] Godt å høre at det faktisk er mulig å se hjerte banke så tidlig [emoji173]️
 
Har veldig lyst til å få til i uke 5 eller 6 ja
[emoji85] Godt å høre at det faktisk er mulig å se hjerte banke så tidlig [emoji173]️

det er best å bestille time i slutten av uke 5 eller i begynnelsen av uke 6 da, for hjertet starter i begynnelsen av uke 5, så er man ihvertfall sikker :)
ja det er helt utrolig hvor fort det går egentlig for den lille erten å utvikle seg :Heartred
 
Back
Topp