Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
25+3 [emoji170]
Ja, heldigvis [emoji173]️ var 91 dagar på nyfødt intensiv på Haukeland universitetssjukehus. Pusten var det han hadde mest problem med under oppholdet, men det er fint no. Foreløpig heilt fin og frisk 3-åring [emoji106][emoji170]Gikk det fint??
Gratulerer så mye med en sterk liten superhelt. Jeg krysser fingrene for at det blir et rolig nfi opphold og at alt går veldig bra [emoji173] Kan jeg spørre hvor stor hun var? [emoji173] Husk å ta masse bilder og video, og hvis du orker skrive ned litt i en dagbok [emoji173]Vi fikk ei lita frøken på mandag, født akkurat 13 uker før termindatoen 06.08.2018.
Gratulerer så mye med en sterk liten superhelt. Jeg krysser fingrene for at det blir et rolig nfi opphold og at alt går veldig bra [emoji173] Kan jeg spørre hvor stor hun var? [emoji173] Husk å ta masse bilder og video, og hvis du orker skrive ned litt i en dagbok [emoji173]
Kan jeg spørre hvordan det fungerer? Føder du en vaginalt, uten at de to andre kommer ut? [emoji4]Mine tre er født i uke 33+0, 34+6 og 34+6
[emoji173]Vi fikk ei lita frøken på mandag, født akkurat 13 uker før termindatoen 06.08.2018.