Hvor tidlig ble du kvalm?

Jeg hadde noen kvalmebølger på 7-10 dpo. Fikk positiv 9-10 dpo. Men ikke oppkast og nå er jeg bare uggen ish.
Men var det ikke @Smågoth som ble kjempekvalm allerede 9dpo?

Stemmer det @Lillafrosk jeg spydde for første gang allerede 9DPO! Tror jeg var kvalm litt før det også, men jeg hadde ofte kvalme i DPOland, så jeg tenkte ikke det kunne være noe før jeg faktisk spydde :smiley-ashamed004 Testet ikke før 12DPO, og da var den positiv som faen :hilarious: Var nok en voldsom HCG stigning jeg hadde! Er nå 18 uker på vei med en sterk og aktiv jente som er litt større enn gjennomsnittet :happy:

Jeg var kjempe kvalm 4-7 dpo. Sånn ordentlig kvalm, og måtte spise jevnlig for å holde det i sjakk og tenkte at jeg måtte være gravid.

Så ga det seg, testet positivt 9 dpo, så kom kvalmen tilbake ca 4 + 4. Kastet opp første gang 5+0..

Jeg var kjempe kvalm 4-7 dpo. Sånn ordentlig kvalm, og måtte spise jevnlig for å holde det i sjakk og tenkte at jeg måtte være gravid.

Så ga det seg, testet positivt 9 dpo, så kom kvalmen tilbake ca 4 + 4. Kastet opp første gang 5+0..
Ikke for å være negativ eller noe, men egget fester seg ikke før 5-6dpo, og en produserer ikke hormoner før det, og i og med at det er hormonøkning en blir kvalm av, så er det nok andre faktorer som har gjort at du var kvalm så tidlig. :) Jeg har også vært kvalm rundt de dagene i syklusen uten å ha vært gravid.

Jeg begynte å bli kvalm 10 dpo i følge flo men jeg har ikke hatt noen tegn til eggløsning. I dag er jeg 12 dpo å fortsatt kvalm så tok en test å fikk en veldig svak strek så kanskje det er noe der:shy: Vi prøver på nr 4 å jeg har aldri vært kvalm på noen av de andre:joyful:

Jeg begynte å føle meg uggen i uke 6 og fra uke 7 til 10 så var jeg stort sett småkvalm og uvel. Anbefaler virkelig å prøve å spise litt mat når du våkner, helst på senga og bli liggende 10-15 min etter du har spist før du står opp. Det reddet kvalmen min! Og spis noe smått ofte slik du ikke rekker å bli veldig sulten.. er nok veldig individuelt, men funka bra for meg :)

Med første og andre var jeg bare litt uggen de første ukene, og med tredje var jeg kvalm fra uke 5 og frem til fødsel. Kastet opp flere ganger daglig - men jeg hadde hyperemesis da. Spent på fjerde nå ☺️ Bare 4+4 enda

Fra uke 5+0 kaster jeg opp mange ganger daglig og er ekstremt kvalm, har hatt hyperemesis med alle 5:dead::puke

Var veldig kvalm, men ikke før fem fullgåtte. Svimmelheten kom tidligere...

Første svangerskap fra uke 6, så ble det verre og verre ukentlig fram til kvalmen forsvant omtrent over natta i uke 13. Andre svangerskap fra uke 8 og til uke 13-14. Var blitt bedre og nesten ferdig med kvalmen før det ble seinabort.

Back
Topp