Hvor tar dere TUL?

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
Er det et sted i Oslo Akershus som du anbefaler? Jeg får jo sett foster på UL hos fastlege, men det er ikke organrettet. Tips?

Martin Lundring på Jessheim skal være den beste.

Tusen takk:) Bekreftet det jeg har hørt:) Bare synes det er litt dyrt der ift. Steder i Oslo?!

Ja, det er vel kanskje en 500 kr dyrere enn andre steder - men verdt det! Har tatt TUL på Oslo city og betalt 1200 kr for 3 min med "ja, her er det liv, der ser du, hør hjertet, ha det bra" og synes det er ganske stivt. Da blir 1700 for en halvtime med organrettet, meget grundig gjennomgang, film med hjem osv osv kanskje greit. Det er mye penger, men om man først skal gjøre det, så gjør det heller skikkelig. Og da er Martin Lundring den BESTE!

Jeg var hos Dr. Nahid på Høvik (Bærum Gynekolog) og var kjempefornøyd! Utrolig flink og behagelig dame som virkelig tok seg tid til meg. Fikk svar på alt det både jeg og samboer lurte på, og det var en del ettersom det er første gang. Fikk med både 2D og 3D bilder selv om det var tidlig ultralyd.
Var på Oslo City uken før, men følte nesten man ble kastet ut etter 2 min der...

Hadde egentlig bestilt meg på Aleris. Men ville egentlig til Martin Lundring. Så at det bare var 100kr i forskjell, så da byttet jeg.

jeg brukte også ultralydklinikken. Superfornøyd der. Var inne i ca 25 minutter, fikk både 2D og 3D bilder, og en minnebrikke med både bildene og et par videoopptak på. Han var kjempeflink, morsom og pratsom. Kostet 1200kr. Skal tilbake i uke 12, da koster det også 1200kr.

Som han sa, så har han ikke lov til å ta en organrettet ul, for det er det bare 5 steder i landet som har lov til å si at dem kan. For å ha lov til å utføre organrettet ul så må man ta et spesielt kurs en gang hvert halvår, og det gjorde de bare ved disse 5 stedene sa han (husker ikke hvor det var). Men han henviser videre så fort han ser noe utenfor normalen :)

Back
Topp