Hvor ta rett kopi/bekreftet kopi i Bergen?

Mamsen

Flørter med forumet
Noen som vet hvor jeg kan få tatt det?? Jeg har vært på diverse postkontor, politikontor og bibliotek, og det er ingen som tar lengre jo. Noen som har peiling???[8|]

Så rart, ikke lenge siden jeg tok rettkopi på postkontoret i Fyllingsdalen..

Kopibutikker tar det, f.eks. allkopi. Ligger en ved simobutikken langs kaien (sånn ca, dårlig til å forklare [8D])

Jeg tok forresten rett kopi på posten på exhibition for ett år siden.

Såvidt jeg har fått med meg er det bare politistasjonen som har lov å gjøre det nå. Du må sikkert inn til sentrum og få det gjort der[:)]

Du må på allkopi. Biblioteket gjør det ikke lenger.

Har vært på posten i fyllingsdalen faktisk... de tar ikke lengre. Ringte hovedpostkontoret og de sa alle postkontor har sluttet med det. Politiet har også sluttet, og politiet. Låneselskapet godtar ikke allkopi, så nå lurer jeg litt på hvor jeg skal få tak i det...[8|]

ORIGINAL: kari26

Har vært på posten i fyllingsdalen faktisk... de tar ikke lengre. Ringte hovedpostkontoret og de sa alle postkontor har sluttet med det. Politiet har også sluttet, og politiet. Låneselskapet godtar ikke allkopi, så nå lurer jeg litt på hvor jeg skal få tak i det...[8|]

Da ringer du låneselskapet og spør hvor i alledager de har tenkt at du skal får det hen da.. "Rett kopi" er noe man må godkjennes til.

Det har jeg selvsagt gjort da, men lite hjelp å få der. De sier bare de får inn mange slike søknade hver dag, også mange fra Bergen og alle har slike kopier av legitimasjon.

Jeg fikk det på rådhuset i en annen by ihvertfall!

Du, dette var jeg faktisk å gjorde i dag [:)]
Du kan gå på allkopi (der var jeg sist måned), eller du kan gå på Kopibutikken, de ligger på Høyden i Fosswinkels-gate. Dersom du googler Kopibutikken får du kart. Super hyggelige og ikke så dyre heller [:)]

Jeg fikk rett kopi av banken min, sparebanken sogn og fjordane...betalte ingenting. Det var her i Bergen for ca to måneder siden. 

Rett kopi kan fåes i tingretten og hos politiet, det koster ikke noe.

Nå bor ikke jeg i Bergen da, men har fått det i banken for noen år siden.

i Banken [:)] tror kanskje nav også gjør det...
Men gjorde her jeg bor i banken for bare noen uker siden.

Back
Topp