Hvor ta 3d-ul?

FjaseFrøken

Elsker forumet
Jeg bor i Mysen (indre østfold), hvor har det 3d-ul, noen som vet?[:)]

Vet ikke om de har i mysen, men du kan ta 3D-ul i fredrikstad og moss.

jeg fra Askim og jeg tok 3D på knøttet ul i moss.. Det er Fredrikstad eller Moss u må til dessverre...

Men er kjempe fornøyd med jordmor og bilder.=) utrolig koselig dame=)

Bedre Helse-klinikken i Fredrikstad har fått 3D-maskin nå, men jeg har ingen erfaring derfra. Men de er ganske så bllige der, og jeg tror maskinen er noe av det nyeste på markedet. [:)]
Det gule huset i Moss har også 3D, men de har jeg hørt er ganske dyre, også får man ikke kjempemange bilder der. Men tror du får film også.

Selv har vi tatt 3D på "Meg og magen" i Tønsberg, med fantastisk resultat! Bedre bilder har jeg aldri sett, og prisen var ikke så aller verst den heller. Fikk med film av hele undersøkelsen, og et titalls med flotte bilder! [:D]

det var det gule huset i moss jeg var på (knøttet ul) fikk ca 30-35 bilder og 5-6 filmer..
Det koster 1250,- 

ORIGINAL: *venter87*

det var det gule huset i moss jeg var på (knøttet ul) fikk ca 30-35 bilder og 5-6 filmer..
Det koster 1250,- 

Da har det blitt endret siden jeg sjekket sist, for da fikk man bare med 2-3 bilder. [;)]

[:-] da hadde jeg blir lei meg.. betalt så mye for 3 bilder.. 

ORIGINAL: *venter87*

Det koster 1250,- 

Jeg og!![:D][:D]
Kjempefornøyd!!!!

Er samme pris, eller 50 kr forskjell i moss og fredrikstad! Jeg tok i moss, der var det superbra film og bilder!
Men er bra i fredrikstad og kjenner flere som har tatt der...

Back
Topp