Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ute i hagenGår så mye raskere og tøyet lukter bedre. Tar det inn i stuen om natten og så er det tørt neste morgen. Er det dårlig vær over lengre tid setter jeg tørkestativet på badet siden det er det rommet som har ventilasjon beregnet på fuktighet.
Allergier må man selvfølgelig ta hensyn til. Heldigvis kun bjørke- og gresspollenallergi her i hus og det har ikke vært et problem så langt i år. Siden mannen har både astma og allergi er det litt å ta hensyn til. Dårlig inneklima grunnet tørking inne vil slå ut på astmaen mens pollen på klærne er dårlig for allergien. Blir nok tørking i garasjen i sommer. Har ikke bil så noe nyttig må den kunne brukes tilUte i hagen, eller stativ på verandaen oftest hos oss da, er gull det.
Minus at eldste reagerer på pollen av hassel, og or og Bjørk, dvs fra januar til uti mai en gang. Og mannen på gress. Men utenom om bjørkesesongen så tørker jeg en del ute. Men relativt lite aktuelt i helga da, det hadde blåst avsted ganske langt og ikke blitt særlig tørt heller...
Ventilasjonen på badet hos oss er elendig (40 år gammelt hus og avtrekket er dårlig) så den trekkfulle stua er sikkert like grei... Ikke er det plass på badet heller.
Men når været tillater det tørker jeg gjerne ute ja. Altså da når jeg kan slippe å få bjrøkepollen på klærene til eldstemann i alle fall. Og helst oss andre han bor sammen med også.