Hvor syns du at de har de fineste babyklærne?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Dette blir første baby, så vi har gått etter hva vi har lest. Vi har kjøpt klær som har store åpninger slik at de er lett å få på, at det er greie stoffer osv.

Vi har prøvd å handle en del på salg siden vi må kjøpe alt, har fått arve litt men det er for når hun er litt større.

Har kjøpt en del på H&M og Lindex, har likt utvalget de har av basisklær.

Er førstegangs så har ikke fått mulighet til å brukt klærne vi har handlet inn enda, men har handlet litt på ulike butikker samt fått en del. Newbie har utrolig mye søte kjoler og cardigans og slikt som vi har fått mye av, men selv har jeg tenkt mer på at jeg skal tørre å kle på babyen og at det skal være praktisk - derfor har jeg handlet en del omslagsbodyer.. Så får vi se etterhvert

Jeg liker babyklærne fra KappAhl (newbie) og Lindex best. De er myke og holder seg godt, vask etter vask!

Av ull har vi brukt mye fra joha.

Cubus:) liker også hm og Lindex godt. Viktig at det er mykt og at jeg synes det er fint:) fargene.

Jeg er helt forelsket i newbie klærne fra kappahl. Viktig at de er av god kvalitet og ser fine ut. Liker den gammeldagse stilen til newbie❤

Nøstebarn! Jeg kjøper nesten kun ull. Og så liker jeg at de ikke har delt klærne inn i gutte- og jenteklær. Men da er det prisen da.. De er jo ikke de billigste. Så kjøper også en del på h&m og kappahl. Apotek1 har også gode ullklær.
Ow og så liker jeg 'name it'. Gode klær til litt slanke unger.

Jeg har blitt veldig glad i klærne fra Hust&Claire. I vinter kjøpte jeg masse ulldresser i ull, ull/bambus og ull/silke, og nå kjøper jeg bambus :) og heldigvis finnes de ofte på tilbud :happy:

Jeg har blitt veldig glad i klærne fra Hust&Claire. I vinter kjøpte jeg masse ulldresser i ull, ull/bambus og ull/silke, og nå kjøper jeg bambus :) og heldigvis finnes de ofte på tilbud :happy:

Sjekket med en gang. Så mye fint! [emoji5] Jeg er veldig glad i bambus og ull/bambus men hadde ikke oppdaget dette merket ennå.

Handler stort sett på KappAhl, men av og til h&m. Viktig at de er lette å få av og på. Syns også det er viktig at det ikke er svindyrt for babyene vokser jo ut av klærne med en gang xD

Her har det blitt for det meste klær fra Hust&claire
Memini
Lillelam

:)

Newbie og hust&claire er vel det det går mest av her i hus :-) men finner ofte fine klær på hm, Lindex og Cubus også!

Syns det er viktig at klærne er gode og myke og at de tåler masse vasking (hadde gulpeunge når han var yngre). De første månedene foretrakk jeg omslagsbodyer, det ble mindre viktig etterhvert som han ble større og sterkere. Har også ikke den største babyen i verden, så foretrekker klær som sitter godt på.

Veldig glad i Lindex som basisklær, fine, holder seg godt og sitter bra på. Masse farger og ikke de mest ekstreme gutte/jenteoppdelingene. KappAhl og særlig newbie er jeg skuffa over, endel bra, men mye som holdt dårlig i vask (selv om jeg bare bruker vanlig 40 liksom). H&M og Cubus har jeg bare hatt et fåtall plagg fra, men vært fornøyd der. Glad i nøstebarn, holdbare plagg og gode! Polarn o pyret liker vi og godt, vi liker farger! Sitter godt og holder seg godt. Hust&claire har vi og vært veldig fornøyd med. Name-IT har endel bra, men er endel plagg jeg rett og slett ikke liker (og svigermor jobber i name-IT butikk, vi får myyyyyye...)

Back
Topp