Hvor stort hus har dere?

ca 240-260 er ikke sikker,men 40 går bort til hybel.
så vi selv har 4 soverom.2 etasjer.vi er 4stk.

kunne tenkt ett nyere hus,men er rimelig fornøyd siden vi nesten har pusset opp hele huset.
ett soverom til hadde vært perfekt![:)]

Prøvde å tegne huset for ikke så lenge siden [:D][8D]
Er rundt 330 fordelt på 2 etasjer og der det er en dobbel garasje også
+ 3 etg. er loft, men vet ikke hvor stort så har ikke noe tall der....

1 etg.

2 etg.

Vakkert tegnet [:D]
Ser nå at jeg har glemt å ta med at vi skal slå sammen do og bad, bygge kanapp og dele den lange gangen akkurat der du kommer opp trappen i 2. etg med en helvegg slik at jeg kan få gjemme tørkestativene mine innenfor der så slipper trusene mine å være det første folk får se når de kommer på besøk [:-][8D]

Fornødy er jeg og vi er 3 stk.
Når nr. 2 kommer så blir der det står datarom soverom og når nr. 3 kommer som jeg kunne tenkt som en litt etterpåklatt så har vi forhåpentligvis leiligheten ferdig og da får den største flytte ned dit hvis får 3 [:)]

Det som skulle vært anderledes var de småtingene jeg har nevnt. Dele og slå i sammen rom og bygge litt ut, men skulle gjerne hatt større bad, men kom på nå at vi skal ta 1 eller 2 meter av det romme vi skal slå sammen med vårt soverom. Har jo 2 bad når leiligheten kommer når vi ikke har leieboere [:)] Skulle ønske vi hadde badekar også.

Hvor stort hus har dere? litt i underkant av 200kvm tror jeg
Hvor mange etasjer ?2 1/2
Hvor mange soverom/kontor etc? i utgangspunktet bare 3 ferdige, men skal lages til to ekstra i kjelleren etterhvert.
Hvor mange personer er dere? 3
Fornøyd med størrelsen ? jo forsåvidt, men skulle gjerne hatt myyye større stue og kjøkken.

Hva skulle eventuelt vært anderledes ? Litt jevnere fordelt rommene og ikke minst takvindu på loftstua(det skal det bli etterhvert, altfor mørkt der).

Hvor stort hus har dere? 280 kvadrat, pluss garasje.
Hvor mange etasjer ? 2 etg, ville ikke hatt 3 [;)]
Hvor mange soverom/kontor etc? 4 soverom, 1 kontor, 4 boder, 2 bad, 1 gjestewc, svær stue og stor kjellerstue, vaskerom, kjøkken, kjølerom og uinnredet loft med fast trapp
Hvor mange personer er dere? 3
Fornøyd med størrelsen ? Synes det er litt stort. 250 hadde vært perfekt [;)]

Hva skulle eventuelt vært anderledes ?
synes det er litt stort, litt mye ganger og hall. Hadde jeg bygget selv ville jeg hatt vaskerommet i nærheten av kjøkkenet. Elsker at hoved badet i 1. etasje har egen dør til vårt soverom. 2 soverom oppe, 2 soverom og kontor og bad med dusj nede - veldig praktisk!

Takk for alle tilbakemeldingene..!!

Det er en smule med ting å tenke på når man skal bygge merker jeg... hehe ;)

Hvor stort hus har dere? 150 kvm + kjeller på 75 kvm
Hvor mange etasjer ? 2 (3)
Hvor mange soverom/kontor etc? 3 soverom, 1 stort lekerom/Kontor og kjellerstue når vi er ferdige med kjelleren
Hvor mange personer er dere? 4
Fornøyd med størrelsen ? Ja

Hva skulle eventuelt vært anderledes ?
Har ganske lite bad i 1 etasje og blir stort bad i Kjelleren, skulle ønske det var omvendt...

Back
Topp