hvor stort er symfe målet deres?

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
og i vilken uke er dere i?

jeg er i uke 18 i morgen og måles til uke 23 nesten 24.. hehe

Den ble sist målt i uke 18+0, og da lå den på 19[;)]

Ikke så rart at din mage er større enn gjennomsnitten da, GledeSprederen[8D] Du ruger jo på to små skatter[:D]

Mitt siste ble målt i uke 21+3, og var da 22[:-]

ORIGINAL: Laila1981

Mitt siste ble målt i uke 21+3, og var da 22[:-]

samme her.. 21-22cm...

mitt var på 16 cm da legen målte for første gang i uke 17.. den ligger akkurat midt på den grønne kurven på helsekortet [:)] Til og med midt på den tynne røde streken som antyder akkurat normalt liksom.. Jeg hadde trodd jeg skulle ligge litt over, for føler selv at jeg har stor mage til å være 18 uker.. Får endel kommentarer på det også faktisk...

ORIGINAL: ElisabethRB

Den ble sist målt i uke 18+0, og da lå den på 19[;)]

Ikke så rart at din mage er større enn gjennomsnitten da, GledeSprederen[8D] Du ruger jo på to små skatter[:D]

hehe veit jo det da.. men er litt gøy for meg og se hvordan dere med 1 barn ligger.. hehe... kansje det er gøy for dere og følge med på hvordan jeg ligger i forhold til dere... regner med jeg blir megga svær før termin hehe... for jeg venter to eggede tvillinger så har dobbel av det de trenger... hehe

målte i dag og den var på21 cm[:)]

ORIGINAL: lindas26

ligger du da på kurva eller den røde streken?

Kontroll i uke 17+5 og lå helt på streken[:D]

målte på onsdag, uke 18 da låg den på 16, midt på den røde streken[:)]

jm målte meg da jeg var på kontroll 11. mars, da var jeg ca 18 uker...
men ho glemte å skrive det opp i papirene mine[&:]... håper ho har det i sine papirer om meg.

uke 20+6, målt til 20cm

Ble målt i uke 16 og hadde mål tilsvarende 18 uker...sitat legen: "du sprenger alle grenser"....he,he...men vet at det bare er en der inne [:D]. Er ganske tynn og sliter med å legge på meg til tross for massivt matinntak så kanskje derfor magen kommer så fort, ikke vet jeg!

Er forresten i uke 21 nå, blir spennende å se hva det blir på kontrollen rett etter påske!

Jeg ble målt på dagen uke 20 og var da 19 cm. [;)]
Skal til JM etter påske så regner med hun måler meg igjen da. [:)]

Har ikke vært på kontroll siden i uke 12, og tilsvarte da uke 19[8D]

Jordmora her målte ikkje det før i uke 24[:-]

ORIGINAL: GledeSprederen

ORIGINAL: lindas26

ligger du da på kurva eller den røde streken?
har ikke tenkt over den røde linja jeg hehe,men ligger litt over den streken som er der[8D]

Back
Topp