Hvor stort er barnet nå?

Føler du han er stor for alderen? Våre er også ca den vekten og er 9+1
Han er definitivt lang, mange tror han er 4 mnd og ikke 2, og på fysioterapi var vi med andre babyer på samme alder og han var lengst. Sjekket vekten ift alder og han er stor men følger kurven sin; 85% persentilen tror jeg så det er helt normalt.

Han er definitivt lang, mange tror han er 4 mnd og ikke 2, og på fysioterapi var vi med andre babyer på samme alder og han var lengst. Sjekket vekten ift alder og han er stor men følger kurven sin; 85% persentilen tror jeg så det er helt normalt.
Kjekt med store gutter :cool: :)

5,3 kg og 61,3 cm på 3 månederskontrollen. Hun har stagnert litt i vekt og skal derfor på ny kontroll om en uke. Håper hun bare skal over på en annen kurve og at alt er i orden :shy:

Veldig spent for føler mini har hatt et skikkelig voksesprang! Tror jeg må ta turen ens ærend til helsestasjonen for å sjekke (når vi er hjemme fra syden igjen :) )

På 3 mnd kontrollen i slutten av september var han 61,5cm lang og 6600g. Følger kurven sin fint. :happy: Neste uke skal vi på 4 mnd kontrollen. Tiden suser av gårde! :eek:

Back
Topp