Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
På seksukerskontrollen for en uke siden, var hun litt over 5600g og 56 cm. Hvor store er deres nå? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hun var 4,7 kg, men var egentlig 7 uker på kontrollenDe målte ikke lengde her heller, helsesykepleier sa de ikke gjorde det lenger før på 3 månederskontrollen pga hoftene ikke hadde godt av å bli strukket ut? Tydeligvis ikke en nasjonal greie da!
Så synd at nr to også fikk mpa. Her virker det som vi har sluppet unna denne gangen *bank i bordet*Ja, de målte ikke her heller, men han var blitt 5040 gram, som jeg egentlig syntes var litt lite siden han var nesten 7 uker og ble født 4075. Men hun sa det var greit, da han ikke har funnet kurvet sin ennå. Også har han mpa og tok litt tid før jeg la om kostholdet. Så blir spennende neste kontroll!

Tenk så mye større de har blitt allerede!Min veide rundt 5,3 kg på 6-ukers kontrollen. Hadde da gått opp nesten 2 kg på 6 ukerTenk så mye større de har blitt allerede!
Føler du han er stor for alderen? Våre er også ca den vekten og er 9+1Veide da vi var innom helsestasjonen idag, 6,4kg gitt! Er 9+4 uker idag