HVOR STORT BAD HAR DERE?

Tror det er ca 3 kvadrat. Velig lite men fungerer greit til 4 personer. Hjørnedusjen vi satt inn er (tror) 70*70.

Ganske stort, aner ikke hvor mange kvadrat, men er vel kanskje 2-3m bredt og 4-5m langt. Har dusj, boblebad, toalett, dobbelvask og 2 lange skap der inne og enda godt med gulvplass. Har også et lite vaskerom med toalett på 2x3m.

vet ikke helt nøyaktig kor stort i kvadrat bade våres er, men vi må stå i dusjen for å puss tennene eller vaske hendene, og kan NESTEN sitt på do puss tennene også :p
Så det e ganske smått :O

Flytter snart inn i det nye huset vårt, og der er badet nede 4.1 kvm. Det inneholder toalett, enkel seksjon og hjørnedusj. Føles romslig :)

Badet oppe er 11.5 kvm, med skråtak. Der har vi dobbel seksjon, toalett, frittstående badekar og ekstra stor dusj :) GOD plass! :D

Hovedbadet vårt er ca 20 kvm. Består av steamdusj, badstu, vaskemaskin og tørketrommel, vask, do og masse gulv plass. Digg med stort bad.

Tidligere hadde vi vel 3 kvm og det blir trangt.

Det skulle vært vedtatt ved lov at man IKKE kan bruke ordet STORT i samme setning som badet vårt:)

Ett på 8 kvm (stor innredning, dusjhjørne og do) og ett som er mindre, usikker på str. (do, badekar og liten innredning).

Er ikke sikker men vil vel tippe ca 12kvm + do/vaskerom utenom

Her vi bor nå, er badet ca 6 m2. Der er det egentlig god plass, har dusj og do, vask og dobbel speilskyvedør med kurver i full takhøyde. Genialt! Har separat vaskerom på ca 5-6 m2 også. I nye huset blir det 3 bad. Det største med badekar, på ca 8 m2, til meg og mannen. Så blir det et på ca 3 m2 til ungene og et på ca 4 m2 i hovedetasjen, og det blir i tilknytning til gjesterom/kontor. I tillegg til bad, får jeg eget teknisk rom med varmtvannsberedere osv, og vaskerom på ca 11 m2. Blir så braaa!! Ta gjerne en titt på planløsning i bloggen min, Www.villajohnstad.blogspot.com

Bade vårt er rundt 3 kvadrat, har do, dusjvegger på 90 cm som går an å legge inntil veggene, et langskap, et servantskap, en liten kommode og vegghengt stellebord. Stort er det ikke, men det er ikke noe problem å være to stykker innpå der (helt til den som står innerst skal ut :P)

Back
Topp