HVOR STORT BAD HAR DERE?

MaRtE:)

Gift med forumet
vi skal pusse opp badet og lurer på om vi må bygge på. vil gjerne høre hvort store bad dere har!

4 kvm "stort".. Men toalett er separat da.

vi har bygget på bad (gammelthus vi kjøpte uten bad) og når vi først måtte bygge på tok vi bad og vaskerom i ett på 11 kvm.

Tror det er rundt 20, helt sprøtt. Lite hus, med gigantisk bad.

dfg

Tror vi har 4-6 kvm. Er ganske lite, men grei plass til do 90 cm vask og dusj. De som bodde her før hadde klart å pine inn do, badekar (nesten oppi hverandre) og dobbelvask på motsatt vegg. Det var kun en smal stripe til å gå i...

takk for svar!

vårt er ca 4-5 kvm. skal ha inn do, dusj og dobbelvask. ser ut som det går fint når jeg bruker tegneprogram, men har jo ikke sett om det går an i virkeligheten.

Vi har 9-10 kvadratmeter. God plass til dusjhjørne og til stort boblebadekar, toalett og nokså stor baderomsinnredning.. Veldig fornøyd, der vi bodde før var det 3 kvm så det vi har nå er LUKSUS i forhold..

Har 5-6 kvm, og det går greit for meg som er alene (eller for et par), men for noen med barn vil det nok bli i knappeste laget etter min mening..

Rundt 20kvm. Unødvendig stort. Ville heller hatt halvparten.

Aner ikke, men kan det være rundt 10 kvm kanskje??

Har vask og seksjon, dusj i hjørnet og god gulvplass.

Nøyaktig 4 kvm. Vi har skviset inn vask, do, dusj, stort stellebord og masse skapplass, og likevel får jeg fint plass til å ordne både meg selv og begge barna samtidig. Mannen min får litt klaustrofobi når han må ta med begge på badet på en gang.emoticon

9 kvadrat kanskje? Pluss en liten krok til varmtvannstank og rot ;) Doen er separat da. vi har klart å klemme inn jævli mye drit på badet vårt.. Vaskemaskin, tørketrommel, stor hjørnedusj, to kommoder og en vask :-S

En dag blir dette badet kun et rent vaskerom også skal vi ha bad i andre etasjen <3

Tror det kanskje er 3-4 kvadrat kanskje, avlangt og smalt.. Alt for lite for 2 voksen og 2 barn, hvertfall!
Har ett dusjhjørne og lagd eget stellebord som akkurat passer inn i hjørnet vedsiden av dusjen. Do på motsatt vegg, bak døra liksom. Og en liten vask, 1 overskap og 3 skap under vask på den ene langveggen, et lite vindu på den andre langveggen!!

Har heldigvis 4skuffer i stellebordet, til alt mulig rare ting. Og 5 kroker på døra, der det alltid henger alt mulig slags tøy. Skittentøyskurv står inne i dusjen. 

alt for litte er mellom 3 og 4kvm, så her så har vi planer om å lege større bad med tiden

Det er så lite at det virker som de glemte hele badet den gangen de tegna opp huset her... emoticon

hehe, 5 kvm kansje :P å der står det et badekar, en enkel vask å en do :P  ikke plass til mer.
har sånn stellebord oppå badekaret.
går så vidt å være to der inne samtidig :P

men så har vi dusj og toalett i kjelleren også da. :)

Hmmm jeg vet ikke helt, men sier at det er stort. Har stor dusj og badkar i hvert hjørnet, stellebord/kommode, vaskemarskin og tørketrommel. vask med benkeplate og doen og ingenting av dette er stabla oppå hverandre, så vi har vel stort bad 10 kvm + kanksje.

Men skulle jeg kjøpt nytt hus nå, så ville jeg hatt større bad, litt mer skapplass og romplass.

Back
Topp