Dere som har vært på ul i det siste , hvor store har de målt babyene til og være ? Jeg var der på fredag 25+2 hun sa han var 30cm og 800 gram helt gjennomsnittelig sa hun. På papiret står det +1 %
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tror det er helt vanlig vokser vell enn 100 - 150 gram i uken nåI uke 26+0 var hun 915 gram! Vet ikke om det er lite eller stort for alderen
De blir fort store nå ♡tror det er helt vanlig vokser vell enn 100 - 150 gram i uken nå
Tenk at de allerede er omtrent en kilo ♥Uke 26+4 960 g
Og på UL-kontroll 9 dager senere var vekstavviket på -12%... stoler ikke helt på de målingeneBabyen var -3% for en uke siden, da jeg var 27+2.
nei det er ikke alltid så nyaktig... Mamma fikk beskjed om at hun kom til å få en stor 4-5 kilos baby når hun var på ultralyder.. men når hun fødte lillebror for 4år siden var han 3010 gram såå jeg tar det med en liten klype salt ..Og på UL-kontroll 9 dager senere var vekstavviket på -12%... stoler ikke helt på de målingene
De to vi har fra før veide 2945 og 3170da de ble født i hhv uke 38+5 og 39+0. Jeg ble født i ul 38/39 og veide 3000g. Samboeren var ca. 3,8 kg. Så regner ikke med noen kjempe denne gangen hellernei det er ikke alltid så nyaktig... Mamma fikk beskjed om at hun kom til å få en stor 4-5 kilos baby når hun var på ultralyder.. men når hun fødte lillebror for 4år siden var han 3010 gram såå jeg tar det med en liten klype salt ..
med guttungen stod det -8 % vekstavik og han var 2570 gram når han ble født 36+5 så det kan stemme men har jo mye med gener osv å og gjøre