hvor stor

ditdit

Glad i forumet
er magen din? jeg er 24+4uker og den er 24cm stor[:D] ifølge helskortet[;)]

Har enda ikke blitt målt av lege/jordmor enda, men jeg har gått opp fra 78 cm rundt livet (ved navlen) til 102cm.

ORIGINAL: Happygirl84

SF-målet du tenker på?

I uke 27 var det på 27 cm..

jah SF-målet[:)]

Målte når eg var hos legen i går.. Var da 27 cm og var 25 + 4...
Lille gutt i magen er litt stor da [:)]

Har ikke målt sf-målet enda.... da jeg var hos fastlegen min sist.. ca uke 22-23 så mente han på at det ikke var vits å ta det så tidlig... ble skuffet over det svaret. Så med andre ord... har ingen anelse... men skal til jordmor 9 april så får det nok målt da

21 cm i uke 22+5...neste blir målt i uke 27+3...blir spennende å se hvor mye det har økt [:)]

har ikke målt enda. Var hor jm sist i uke 15 en gang så da var det for tidlig, men nå har jeg time 8 april til 24ukers kontroll så blir spennende da...
Men noen som vet hvordan det blir når man er stor fra før...? Blir ikke målet også større da?

I uke 25 var jeg 25,5 cm [:)]

Målte i uke 15 og var 16 cm.
Målte også i uke 22+0 og var 21 cm[:)]

ORIGINAL: Fever

har ikke målt enda. Var hor jm sist i uke 15 en gang så da var det for tidlig, men nå har jeg time 8 april til 24ukers kontroll så blir spennende da...
Men noen som vet hvordan det blir når man er stor fra før...? Blir ikke målet også større da?

Eg ligger i øverste sjiktet, og jordmor sa til meg at dei ekstra kg mine måler jo litt dei og, så målet blir nok litt større ja[:)]

var 21 cm i uke 23 [:)]

Da jeg var hos legen forrige fredag, 24+4, så hadde jeg symfysemål på 28cm!![&:] Men da jeg var hos jordmor to uker før målte hun 23cm, så vet ikke om de bare måler forskjellig, eller hva som er greia.. Skjønner liksom ikke at jeg kan ha blitt 5cm større på bare to og en halv uke [8D] Selv om jeg føler at magen har blitt tyngre og større den siste tida.. hehe [:)]

Målte i uke 20+ 4,da var det 19 cm og i uke 24+6 var jeg 24 cm:) 

skal på min 2. kontroll (ja,har faktisk bare vært på en kontroll til nå..[&:]) på torsdagen,så blir spennende å høre. Da er jeg vell 26+1 tror jeg:)

Legen målte 21 cm da jeg var i uke 20.
Skal til jordmor på onsdag, så jeg får se hva hun kommer frem til da.
Er vel i uke 24+4 da tror jeg.

Back
Topp