Hvor stor sjanse tror dere det er for at....

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
Det er mulig å bli gravid 2 ganger med hormonspiral? Har den siste tiden vært ekstremt kvalm spesielt på kvelden og har ennå ikke fått mensen. Sist var 21 januar. Vet det kun er å ta en test for å få svaret. Men får ikke tid å kjøpe noe test før i slutten av uken. Sist gang jeg hadde spiral. Ble jeg gravid etter å hatt den i ca 2-3 måneder. Sjansen er vel liten for at det har skjedd igjen?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Oida.. Jeg har ingen anelse jeg altså, men skulle nå tro at sjansen for at det skjer flere ganger er liten..

Åj, trodde de var veldig sikker:eek: men kanskje du rett og slett er veldig fruktbar og blir gravid fort. Du får nok ta en test å se;) lykke til:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg har forresten heller ikke fått mensen, bare pittelitt blod et par ganger.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

oy, jøss... hva håper du på da? må få vite svare når du har fått tatt test, og håper du blir fornøyd me resultate :)

Jeg håper virkelig at det ikke er noe. Ja de skal være veldig sikker. Men ene gynekologen jeg var hos en gang sa at han skjønte hvorfor jeg ble gravid med spiral og p piller. For han sa at jeg var veldig fruktbar. Men skal gi beskjed hva resultatet blir. Men er vel umulig at det skal skje meg to ganger.

Oi! Ane ikkje kor sannsynlig det er, har ingen erfaring med det sjølv, men trudde liksom det skulle vera veldig sikkert! Lykke til med testen! blir nok nokre spendte dagar fram til du får tatt den!

Takk for det. Kom meg på apoteket i dag. Så skal ta en test nå etter på. Håper virkelig at den er negativ. Og at det kun er mensen som har forsvunnet. Men kjøpte to så jeg kan ta med morgen urinen i løpet av uken og for å være helt sikker.

Jippi. Negativ :D men tar ny med morgen urinen om noen dager. Siden det kom en svak skyggestrek.

Back
Topp