Hvor stor sannsynlighet

Mortilprins

Elsker forumet
Var på sv.kontroll onsdag og jm sjekket om han hadde festet seg. Hun sa han ligger med hodet godt nedi der og er nesten festet. Presset jeg ofte har baki bekkenområdet er lillegutt som holder på å legge seg til rette for fødsel. Lurte på hvor stor sannsynlighet det er for at han kan snu seg i seteleie/tverrleie nå? Glemte å spørre jm.. Er 36+5 :)

Lurer litt på det samme, jeg er 38 uker, men etter mye vondt i magen i natt, så merker jeg sparkene på en helt ny måte og helt ny plass, og lengre ned enn før. Hodet her var ikke festet på kontrollen på mandag, så ble plutselig litt redd for at han har snudd seg :/ masse press opp i ribbeina, er sikkert rumpa, men den virker så spiss og liten? Hehe

Lurer litt på det samme, jeg er 38 uker, men etter mye vondt i magen i natt, så merker jeg sparkene på en helt ny måte og helt ny plass, og lengre ned enn før. Hodet her var ikke festet på kontrollen på mandag, så ble plutselig litt redd for at han har snudd seg :/ masse press opp i ribbeina, er sikkert rumpa, men den virker så spiss og liten? Hehe
Slik press har jeg også.. Plutselig kommer det en hard liten spiss ting oppi ribbebena :p var hos jordmor i går, å hun sier han ligger med hodet ned :) tror det er liten sjangs for de snur seg så sent.. En jordmor på sykehuset sa prosenten til meg men husker ikke.. Var vertfall veeeeldig liten :)

Jeg var og snudde min på onsdag , visste ikke at han satt i sete før på mandag , men det hadde han visst gjort lenge . Da hadde jeg vondt i ribbeina . Og hodet hans var på høyre side , ryggen på venstre . Beina oppe ved hode , på høyre . Etter at jeg snudde han på onsdag så kunne jeg puste bedre og ingen press oppi ribbeina . Jeg ser og føler at magen er lenger ned nå . Men nå tisser jeg ekstremt mye .

Min har ligget med hodet ned i et par uker nå og snudd seg med ryggen til venstre side denne uken, nesten festet. Så derfor jeg lurte på om det er mulig for at han kanskje plutselig skal snu seg i sete nå eller om han mest sannsynlig fester seg med hodet ned

Aner ikke sannsynlighet for det, men det jeg kan si er at jeg har hatt i seteleie veldig lenge - og det merkes! Hodet presses opp mot ribbeina, magen synker ikke, ingenting nedpress, mye sprelling med bein på siden eller ned mot hofta, lite spark men mye bevegelse.

Back
Topp