hvor stor leilighet/hus har dere?

ORIGINAL: *ceccemor*

et kjempe fint hus dere har kjøpt,silje[:D]

Takk for det vennen[:)] Det kommer i hvertfall til å bli bra når vi får gjort alt vi ønsker[:)] Foreløpig blir det nok bare maling og kanskje ny tapet for å komme oss inn med tanke på at det nærmer seg jul og ny baby i januar[8D]

Teo og jeg bor på 120kvm. Jeg føler vi har veeeldig god plass[8D] men ikke alt for stort heller. Et soverom hver + et gjesterom + et enormt kjøkken+stue+bad og vaskerom! :)

Har ny enebolig (2007) på 180 kvm fordelt på to etasjer, 3 soverom nede og 1 oppe, et bad i kvar etg, vaskerom, stor hall, og tv-stue nede, stue og kjøkken oppe. Har også 90 kvm garasje, og 100 kvm veranda :)

Ja, her er det veldig fint!! og liker også at det er litt landlig, MEN for en bykjær jente kan det kanskje bli litt i drøyeste laget.. hehe[:D] men vi har en helt utroooolig fin utsikt da! det kan ingen ta fra oss!![:D]
men jeg kjenner det skal bli deilig å komme meg til Randaberg! da ligger vi på en måte litt landlig til, men også veldig sentralt! 2 min fra strand/ skog/ turterreng og 10 min fra "sentrum".. + at det ikke er såå langt fra byn, kvadrat osv.. [;)]
Vet godt hvor dere har kjøpt ja, hadde et par venninner på ungdomsskolen som bodde rett i området der[:)] ligger ca 5 min å gå fra der jeg bodde før vi flytta hit[:)] en veldig kjekk plass!![:D] Tasta er GULL![;)] og forresten, veldig fint hus!! misunner SÅ alle som har to inntekter og råd til hus! kan nesten ikke vente selv..![8|]

Hva er det som holder dere på Rennesøy? Er det for at det er blligere å bo der ute eller for at jobbene deres er der?:) Jeg er bare litt nysgjerrig av meg:) For jeg skjønner ut i fra det du skriver at du har veldig lyst til å flytte tilbake:)

Ja, det blir veldig deilig å få seg hus og større plass:) Elsker som sagt huset vi bor i nå, men det blir for lite nå når vi blir fem. Håper bare vi får solgt vårt snart. Så det er et kjekt området vi har kjøpt i? Vet du om den veien kommer til å sjenere oss noe særlig? Det er det jeg er veldig skeptisk til. Men hørte den ikke når vi var inni huset i hvertfall. Og den var ikke plagsom på baksiden av huset.

Leier en leilighet på ca 70 kvadrat vi. Det er meg og 2-åringen og 10-åringen.
Eldste har hatt eget rom siden vi flyttet hit, mens minstemann og jeg delte rom helt frem til i sommer. Da flyttet jeg ut i stua [8D] Ikke sånn jeg vil bo resten av livet, men det fungerer helt greit [:)]
Er en leilighet i 2. etasje i en tomannsbolig. I tillegg har jeg hele loftet for meg selv, og det er stoooort [:)] Deilig med masse plass til oppbevaring av alt skrotet mitt [;)]

Nei altså.. da jeg ble gravid var mamman min så snill at hun solgte drømmeboligen sin der vi bodde på tasta og kjøpte et nytt hus på Rennesøy med kjellerleilighet som vi kunne leie billig, i og med at vi hadde slitt VELDIG med å leie til de prisene som er i Stavander da jeg skulle gå siste år på videregående og vi kun hadde en inntekt..
Og nå som vi egentlig har råd til å leie dyrere så har jeg ikke hjerte til å flytte inn i noen andres leilighet, for vi flytter inn i den nye leiligheten vi har kjøpt.. hun ville jo egentlig ALDRI ha flytta om det ikke var for meg.. snille mamman min![:D]

Og ja, jeg synes i alle fall det er et veldig fint område dere bor i! [:D] så lenge jeg har vert der har det alltid vert et stille og rolig strøk, der barn har gode og trygge omgivelser å vokse opp i[:D] vil absolutt ikke tro at dere vil skjeneres av trafikken.. veien ligger jo ikke rett ved huset deres heller da.. [:D]

Å snille mammaen din[:)][:)] Der skjønner jeg deg veldig godt da[:)] Hun har jo virkelig ofret mye for dere og ikke minst så har du jo mammaen din i nærheten som kan hjelpe med barna[:)] Da skjønner jeg veldig godt at dere blir boende[:)] Og som du sier så er prisene hinsides her i stavanger. Finner ikke noe å leie til en billig penge her. Det skjer bare ikke[:)]

Ja, vi bor jo nokså nærme veien da[8D] Vi har jo den støyskjermen mellom oss og veien[:)] Men den veien som går forbi huset stopper jo nede ved butikkene for det er jo blindvei så det bør jo ikke være sånn kjempe trafikkert[:)] Men litt kanskje[:)] Jeg var ikke plaget når vi var på baksiden av huset eller inni huset. Hører jo litt til veien på fremsiden, men for det første så er det jo ikke der vi skal oppholde oss og for det andre så er det jo veier overalt i stavanger[8D] Grøss, om to uker overtar vi huset og det er jo bare så vanvittig og tenke på. Da har vi HUS liksom[:D] Og 3.8 millioner i gjeld[8D] Det er også skummelt[8D]

Ja hun er kjempe snill!![:D] ting hadde nok gått litt annerledes om det ikke var for henne! Er umåtelig glad for alt hun har gjort og stilt opp for oss!![:D] gratis dagmamma som jeg stoler 100% på, og som elsker lillegutt er ikke helt feil det heller[:D]
og rundt eksamenstider, der jeg har trengt litt ekstra tid for meg selv til å lese osv.. ellers har jeg kun spurt henne om barnepass en 3-4 ganger vil jeg tro.. og har sovet borte fra lillegutt 2 ganger tror jeg.. så vil ikke si jeg har misbrukt det i alle fall[:D].. men det har vert godt å ha muligheten i alle fall[:)]

ååååh, som jeg misunner deg/dere!![:D] nytt HUS(!!) og snart nytt barn også!! livet må da ikke kunne bli stort bedre enn det?[:D] men ser veldig godt at det må være litt skummelt også! helt nytt sted og en goood gjeld![;)] men du skal nok kjapt se at det vil være verdt å betale og flytte for!![:D] håper jeg ![:D]

Snille mammaen din:) Og hun er dagmammaen til gullet ditt helt gratis altså? Så heldig du er i tilfelle:) Hun jobber ikke? Ja, skjønner godt at du ikke ønsker å utnytte det når hun er så snill:) Men godt å ha henne slik i nærheten og at hun er så god støtte:)

Hehe... Ja, det kan ikke bli mer perfekt enn det:) Men det som ikke er så perfekt oppi det hele er å flytte og styre på når jeg er så langt på vei:) O tillegg til at jeg har mann som må en tur offshore midt i kaoset og jeg har jo barna også:) Så merker jeg er veldig stresset:) Men mye er pakket her hjemme da heldigvis:) Gleder meg til vi har kommet på plass for da skal jeg klare å glede meg over at vi har fått større plass, vårt eget hus og endelig kan slå oss til ro:)

Back
Topp